16. lis 2009.

Punjeni patlidzan u paradaj sosu






Evo jos jednog recepta,koji svako pravi na svoj nacin!!
Bilo koji nacin da odaberem,meni se svida,ali ovaj mi je najbolji jer jako volim paradajz..
Odrasla sam u porodici gdje se spremalo jako puno zimnice.Dok su neka djeca pila kupovne sokove,ja sam uzivala u domacem soku od paradajza..to je ustvari bio kuhani sos,koji je mama dodavala u hranu,zatim salata,nije mi trebao nikakav dresing,bilo je tako ukusno i fino,pa valjda odatle ta ljubav prema "crvenim" umacima/sosevima !!!

potrebno je

- 2 patlidzana
- 4 zlice maslinovog ulja
- 4 cenja cesnjaka
- 1/2 case persuna(sjeckanog)
- 2 zlice origana
- 4 paradajza/paprika
- topljeni sir
- soli,bibera-po potrebi
- 1/2 kg mljevenog mesa(po zelji)

Priprema

Patlidzane oprati i posusiti.
rasijeci ih po duzini,pa sredinu izvaditi i ostaviti u zdjelu.
Malo ih posoliti i ostaviti10-ak minuta,zatim ih premazati uljem(kistom)i staviti peci u zagrijanu rernu na 200C dik ne omekane(15-20minuta)



U meduvremenu na preostalom ulju isprziti isjeckani luk,da dobije finu zlatno-zutu boju,dodati cesnjak,samo da zamirisi,zatim dodati meso od patlidzana( koje smo ostavili u zdjeli!),sve prziti oko 5 minta,pa dodati mljeveno meso,paradajz/papriku,zacine…pustiti da sve lagano kuha,dok se patlidzan ispece.

Izvaditi patlidzan iz rerne,pa napuniti nadjevom.



U istu ili drugu posudu/tepsiju,sloziti sloj paradajz sosa
na no sloziti napunjene patlidzane ,pa na svaki patlidzan dodati zlicu sosa,poslagati komadice sira i preko sira snite paradajza,posoliti,pobiberiti,posuti malo origana i staviti ponovo u rernu da se pece,oko30 minuta,na 200C



PARADAJZ SOS/UMAK



Sastojci-

8 zlica maslinovog ulja
- 2 cenja cesnjaka/bijelog luka
- 1 zlica origana
- 1 zlica bosiljka
- 800gr svjezeg paradajza ILI iz konzerve
- 1 glavica luka
- 1 zeleni dio(pero,drska)celera
- morka so,svjeze mljeveni crni biber
- 1 zlica secera

Priprema

Na ulju dinstati sitno isjeckani luk,pa kada pocme mijenjati boju,
dodati sitno sjeckan celer,prziti par minuta,pa dodati cesnjak,
prziti 1 minut,zatim dodati paradajz,...
smanjiti temperaturu,te pustiti da polako kuha.

Dodati zacine i secer!


Ako zelite, sos mozete izblendati u jako fin sos,a

ako zelite namaz,morate ga vise ukuhati na umjerenoj temperaturi !!
ja koristim suhe zacine,ali ih rado

3 komentara:

  1. Patlidžani su moje omiljeno povrće. Nažalost tu svoju ljubav nisam uspjela prenijeti na svoga muža a i sinovi su tatina djeca! Ali, ne odričem ih se ja tako lako.
    Ovaj tvoj recept je odličan i jednostavan.

    OdgovoriIzbriši
  2. :)..moji samo nafrce nosice,ali vole sos,pa pojedu meso sa sosom,a ne znaju da je vise patlidzana bas u nadjevu !! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogu zamisliti kako je ovo ukusno!I ja već neko vrijeme razmišljam o punjenju patliđana...odlično izgleda!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.