9. lip 2010.

Janjeca corba


Konacno mogu reci da je zahladilo.
jutros je temperatura u 4:30,bila 7C,sto me meni jaaaaaako hladno,jer sam se odvikla nasih zima .
dok cekam sina s jutarnjeg treninga plivanja,ja imam vremena da smislim sta napraviti za rucak.
Dan je popunjen kojekakvim obavezama ,ali uvijek se nade vremena da se pogleda i koji recept koji su davno pribiljezeni od nekuda ,a nikad isprobani.
Jutros je bilo toliko hladno i jedino sam razmisljala o toploj corbi :)i domacem kruhu.
Moji ukucani vole corbice i poneko meseko da pliva u njoj.
Evo moje danasnje corbe.




JANJECA CORBA

500gr janjetine
2 mrkve
1persinov korijen
1/2 celerovog korijena
1 galvica luka
2 zlice brasna
biber u zrnu
soli ,po potrebi
1 salica(100ml)rize ili rizoni tjestenine
2 lit. povrtnog temeljca(juhe)

Ocistiti im pripremiti svo povrce.Luk isjeckati,pa staviti na malo masnoce u serpu da se proprzi.dodati na kockice isjeceno ostalo korjenasto povrce.
Meso ocistiti od viska masnoce,pa izrezati na manje komadice,te staviti u povrce i sve skupa jos malo prziti.
dodati brasno i konstantno mijesati da nebi zagorilo,oko 1,2,zatim sipati povrtnog temeljca,a ako nemate sipajte vodu i dodajte malo vegete ili nekog drugog zacina.
dodati biber u zrnu i poklopiti,pustitimza zahuha,zatim smanjiti temperaturu i lagano kuhati dok se meso skuha,tj.omeksa.Rizu/tjesteninu dodati u pola kuhanja ,da se skuha,jer to daje gusocu corbi.



ili

Corbu mozete napraviti i na slijedeci nacin...
Stavite meso kuhati u vodu,dodati ocisceno korijenasto povrce,biber o soli.
Kuhati dok meso ne omeksa,zatim corbu procijediti.
U Corbu dodati meso,koje treba usitniti,dodati rizu.
U casi razmutiti malo brasna,zumance i pavlaku,pa sipati u corbu,pustiti da se malo zgusne.Probati okus i dodati jos zacina ako treba.
posuti persunovim listom.
Posluziti dok je vruca !

2 komentara:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.