18. lip 2010.

Pogacice od bundeve



Nemam izbora nego da zavrsim s mojom bundevom...ispekla sam i ostatak sto sam imala ,jedan manji komadic,uporedo s mesom dok se peklo u rerni.
Dobila sam 3 case pecenom bundevinog mesa!!!Eee sta sada da napravim???
Na poslu cesto pravim pogacice za dorucak,neki vole da stave dem,a neki sir,meni licno odgovaraju slane :D
POGACICE OD BUNDEVE

2.5-3 case brasna
1/2 praska za pecivo
malo soli
30gr maslaca(sobne temperature)
2/3 case pirea od bundeve
1 jaje
1 casa jogurta
(casa=250ml)
Prosijati u zdjelu brasno i prasak za pecivo.
Dodati sol i maslac ,pa izmrviti maslac u brasnu,napraviti mrvice.
U brasno dodati lagano umuceno jaje ,pire od bundeve i jogurt i zlicom zamjesiti dok se moze,kasnije uz dodatak brasna ,oblikovati tijesto.

Izvaditi na radnu povrsinu,malo pobrasniti stol i razviti tijesto do 2cm debljine ,pa vaditi pogacice.


Ako zelite mozete i deblje i vece pogacice da pravite,meni su ove sasvim dobre,jer su fini mali zalogaji i lijepo se ispeku.

Peci u predhodno zagrijanoj rerni 15-20 minuta na 200C.


ako su pogacice vece i vrijeme pecenja je duze.

Posluziti dok su tople,ali i hladne su mekane i ukusne.


Posto mi je ostalo jos bundeve,napravila sam i muffinse :D



MUFFINS OD BUNDEVE I ORAHA

1.5 case brasna
1/2 zlicice soli
1 casa secera
1 zlicica sode-bikarbone
1 casa pirea od bundeve
1/3 case istopljenog maslaca
2 jaja
1/4 case vode
po 1/2 zlicice,cimeta,morskog orascica i dumbira
1 casa oraha,krupnije sjeckanih
2 zlice usecerenog dumbira(sjeckanog)
(casa=250ml)
Zagrijati rernu na 200C.
U zdjelu prosijati brasno sa sodom,dodati sve zacine,pa u sredinu napraviti udubljenje u koje stavite pire od bundeve,vodu,jaja i sve laganim pokretima izmijesati,ali ne predugo.dugo mijesanje tijesta napravi muffinse zilave.



Zlicom puniti kosarice ili podmazan i pobrasnjen kalup za muffinse.
Peci oko 30 minuta.

4 komentara:

  1. Prekrasan recept...obožavam tvoj blog!!!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Zondra i tvoj blog je lijep i dosta se moze nauciti ,samo treba pazljivo citati i gledati,svakako i pamtiti !!:))
    Lijep pozdrav !!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno iskorišteni ostaci!!! :))))
    Muffini su mi mrak-mrak!!!!
    Jesi li probala Miliczine kiflice od bundeve? Mmmmmmm šteta bi bilo to propustiti, meke, svilene, mirišljave.. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Šta mi radiš??? Prekrasni recepti!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.