15. srp 2010.

Rolat od lososa




Ne znam kako da prevedem Silverbeet,jer ne mogu da nadem pravo povrce za nju.
Cesto se nalazi u jelima diljem Mediterana.
slicna je spinatu,a nije spinat....ali svakako da se spinat moze staviti umjesto nje i nece znacajno promijeniti ukus.

Pravila sam domacu pastu i namjerno sam ostavila oko 700gr svjeze paste,kako bi napravila ovo jelo koje sam nasla u jednom od Australskih magazina.

Za ovo jelo vam je potrebno :
1 svezanj(300gr )silverbeet(spinat)
500gr ricotta sir
50gr pinjola
400gr lososa-filet,bez kostiju i kozice
oko 400gr svjeze paste za lazanju
2 zlice maslinovog ulja
1 limun
kopar -za ukras
500ml vrhnja za kuhanje

Napravite ili kupite svjezu pastu za lazanju.

U vecu serpu staviti vodu da prokuha.
U meduvremenu ocistite listove silverbeet i kratko iz potopite 2 minuta u kljucalu vodu,zatim izvadite i stavite pod hladnu vodu da se ohladi.

Vodu iz serpe NE bacati!!

Ohladene listove silverbeet isjeckati i pomijesati u zdjelu sa sirom i na sitnije kockice izrezanim lososm.
Zaciniti sa soli i paprom.

Sada u onu vodu stavite listove paste za lazanju,samo 1 minut..ja sam moju domacu pastu samo umocila u tu vodu i izvadila van,poskropila sa malo ulja i tako slozila tri lista jedan do drugoga ,samo malo da ivice predu ,kako bi se lakse motalo.
Dobicete cetvrtasi ili pravokutni oblik,poravnajte stranice ako su nepravilne,da se fino zamota.
Sada premazite sa smjesom 3/4 slozene paste i zamotajte u rolat.

Zamotani rolat isjecite na 10 priblizno jednakih dijelova i slozite u tepsiju (30x20cm),koju ste samo malo premazali s uljuem.

Isto to uradite i sa preostala 3 lista paste za lazanju
Znaci dobicete 20 malih snitica,koje okomito (kao puzice)slazete u tepsiju.

Odozgo narendajte limunovu koricu,po cijeloj tepsiji,zatim limun rasjecite u 8 dijelova i pogurajte izmedu snitica.

sve zalijte sa vrhnjem i stavite peci na 200C oko 30 minuta,tj dok ne porumeni i vrhnje ukuha !


* Ja sam imala 6 listova ,koji su bili dugi oko 30cm,a siroli 16ili 18cm,a vi uradite kako Vama odgovara,samo da imate otprilike putokaz za pripremu !!

Broj komentara: 6:

  1. Divno Ruzo,inace moram vam reci blog vam je divan kao i slike i recepti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Neumorna si! A da ne govorim da redovno slinim nad tvojim postovima sa receptima i fotkama :))))

    I.. nagradica te čeka na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala cure moje !!treba nahraniti gladna usta,ja nemam svoju djecu gdje poslati nego su stalno samnom,ali neka ih !!!:))

    OdgovoriIzbriši
  4. domacu pastu sam pravila ali samo kao torteline, jos je nisam kuvala ovako u listovima...recept je odlican...kada natrcim na lep losos eto divnog rucka....

    OdgovoriIzbriši
  5. Listam tvoje recepte za ribu i naisla sam na ovaj recept. Jako mi se svidja, sigurna sam da ce biti odlicno. Mislim da bi silverbeet kod nas bila blitva, na engleskom jos i swiss chard. Ja je obozavam, lepsa mi je od spanaca, jer je nekako kremastija i ima vise punoce :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jeste Ljiljo,to je to..silverbeet ,stavim i ja ,ali swiss chard je bas ono sto treba ici u recept..!!:).eto sada cu napisati i to u receptu !!
    meni je odlicno !!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.