3. ruj 2016.

Omlet sa lososom

         Jedno od uobicajenih Nedjeljinih kasnih dorucaka...ima stotinu mogucnosti sa cime napraviti omlet.
Ja uobicajeno koristim  meso,i povrce koje trebam iskoristiti jer je duze stajalo u frizideru ili jednostavno ,napravim onako kako mi se jede ;)!!



Omlet sa lososom !!


          Imala sam komad pecenog lososa od sinocne vecere,pa sam ga jutros iskoristila za kasni dorucak...
Za 1 osobu:
2jaja
1/2 zlicice suhog kopra
sol,biber,limunova korica
1 zlica mlijeko,ako volite..
+
50g pecenog lososa
listici mladog spinata
rukola
2 zlice tartar sosa ili majoneze ili kiselog vrhnja..po izboru
articoke ,konzervirane
ulje
            Moja tava je promjera 24cm.
U dobro zagrijanu tavu staviti zlicu ulja(po vasem izboru).
U manjoj zdjelici izmutiti jaja,kopar,sol,biber,malo narendati limunove korice i dodati mlijeko ako ga koristite...sipati u vrelo ulje...peci 2-3 minuta,vidjet cete kako omlet stvrdnjava i stvara se zlatkasti prsten okolo.


Gornji dio je jos nepecen,tada po omletu slazete listice rukole,spinata,peceni losos..sve zacinite sa tartar sosom i kada je zavrseno dodavanje nadjeva ,preklopite omlet i ostaviti jos minut u tavi,zatim lagano samo da klizne ,staviti na tanjur.

Servirati uz salatu!!

3 komentara:

  1. Losos obožavam u bilo kojoj varijanti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imamo mi dosta slicnosti, sto se hrane tice!
    Drago mi je da si navratila na blog !

    OdgovoriIzbriši
  3. Imamo mi dosta slicnosti, sto se hrane tice!
    Drago mi je da si navratila na blog !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.