25. svi 2017.

Kitnikez/Quince paste

     Cudan naziv ali ljubitelji Dunja zasigurno znaju o cemu je rijec!
Prava delicija,posluzen sa mekom vrstom sira na tankom komadicu krekera ili kada vam padne nivo secera u krvi,jedna mala kockica ovog Kitnikeza ce da popravi situaciju.
Recept je jednostavna samo vam treba vrijeme i strpljenje!




Kitnikez

Dunje
Secer
Limun
Orasi ako volite

   Dunje oprati,ocistiti od sjemenki i staviti u serpu .
Doliti vode,samo toliko da pokrije dunje,limunov sok i koricu limuna.

Kuhati 20 minuta na srednjoj vatri i provjeriti da li su Dunje kuhane;ako jesu ,staviti ih u blender i izblendati u kasicu,ako nisu jos ih dokuhati i uraditi isti proces.

Dobivenu kasastu smjesu staviti nazad u serpu,dodati seceri i na laganoj vatri kuhati.

Na 1 casu pirea/kasice od dunja,staviti 1 casu secera.

**Limun se dodaje po potrebi,zato provjerite da li vam je dovoljno kiselkasto..ja sam stavila jedan limun na 3 case pirea od Dunja!

Paziti da ne zagori,stoga treba svako toliko u pocetku promijesati smjesu,dok pred kraj kuhanja  morate konstantno mijesati  dok se ne pokaze trag kugace na dnu serpe!


U tepsiju ili neke kalupe,sipati smjesu dunja ,poravanati i ostaviti da se stisne.

Posto treba sve odokativno da se radi a i strpljenje nekada nije na vasoj strani,zna se desiti da se smjesa nedovoljno skuha pa ostane tekuca,tj. ne moze se stisnuti.



Da bi popravili situaciju,,ponovo cete sve istresti u serpu,i nastaviti sa kuhanjem!!

2 komentara:

  1. Nikada nisam radila, ali to je nešto iz mog djetinjstva: radila ga je i to odlično, mamina prijateljica. Kakav sir, kakvi krekeri-čim bi ga donijela, ja sam odmah navalila .....

    OdgovoriIzbriši
  2. iskrena da budem,meni ni sir ni krekeri nisu potrebni kada mi dodje potreba za slatkim.
    Pocetak je zime i jos se na trznici nadje pokoja dunja po pristupacnim cijenama,tako da sam ih ove godine ovako iskoristilaa za slijedeci puta ne znam,treba vrijeme i strpljenje!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.