Preskoči na glavni sadržaj

Cokoladna torta od oraha




Decki su ovaj vikend bili zauzeti,pa se uvijek treba sve pripremiti da sve bude spremno za ponijeti.U blizini skole mog mladeg djeteta,danas se obiljezavao Dan Proljeca!!!! Decki kao decki uvijek nesto smisljaju,pa je tako od radnog jutra pocela djecja razigranost i priprema,
Moj zadatak jer bio da napravim kolac ili tortu.
muz mi je kupio dosta oraha ,pa sam odlucila da napravim tortu po lyndinom receptu jer u njenu tortu idu orasi,a i ja imam gotovo isti kolac,samo je manji i ja stavljam bademe.
Ovako ide recept za lyndinu tortu.

Biskvit:
6 zumanjaka
100gr secera
200gr rastopljene cokolade
200gr mljevenih oraha
50gr mrvica(ja stavila keks)
1/2 cajne zlicice cimeta
6 bjelanjaka-ulupati u snijeg
sa 50gr secera

Preljev:

2 zlice vode
50gr secera
1 zlica rakije

Priprema

Izmijesati zumanjke sa secerom,dodati rastopljenu cokoladu.
Bjelanjke sa 50gr secera istuci u cvrsti snijeg pa lagano dodavati u smjesu zumanja,
Na kraju na dva puta dodati mljevene orase i mljeveni keks ili mrvice.
staviti u kalup za tortu koji oblozite papirom za pecenje i peci na 170c,oko 40 minuta
Za preljev prokuhati vodu i secer,na kraju dodati rakiju i preliti preko torte.



Ja nisam stavljala preljev,nego sam istopila na pari oko 150 gr cokolade i dodala 100ml vrhnja za kuhanje,sve izmijesala kada se cokolada otopila i prelila tortu.
.

Primjedbe

  1. Odličan recept!
    Ugodan ostatak vikenda.

    OdgovoriIzbriši
  2. ovu tortu obavezno bilježim, odličan recept ! Torta mi se jako sviđa i super izgleda.
    Lijepo obilježite Dan Proljeća i uživajte !!

    OdgovoriIzbriši
  3. jako mi se dopada. Ja jako slično pravim Sacher, samo sa više jaja i putera ima, naravno i džem od kajsija. Volim ovakve recepte gde nema brašna. Oni su sočni. Kako bi kapnula ovde malo ruma. Odlično Ružo!

    OdgovoriIzbriši
  4. delicios si arata si foarte bine,complimente!pupici!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fina je i socna,a sto kaze Jelena malo ruma mmm bas samo to fali,to cemo drugi puta kad odrasli budu jeli !!:)
    Gracie Gabriela !!~~Thank you for stopping by !!!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovakve torte nikada ne omanu. Ja tako radim i sve "biskvite": jaja, šećer i orasi. Tek u zadnje vrijeme isprobavam i neke druge recepte u koje ide brašno. Recept ne čitam dalje ako u njemu ima margarina (znam da se može zamijeniti) ili, što smatram strašnim, praška za puding ili kreme s pudingom. Naime, tako se radi kolači u slastičarnicama, a to sigurno nisu dobri kolači. Zato mi se ova tvoja torta jako, jako sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicna torta! Za vas trud na mome blogg-u vas ceka jednana nagrada.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Torta zvuči i izgleda apsolutno divno. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful chocolate cake, i love it :) Congrats !

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …