8. pro 2011.

Cokoladne tortice

_DSC0015


tijesto:

 600gr brasna
 200gr secera u prahu
 2 vanilin secera (burbon okusa)
3 zlice kakao u prahu
120gr mljevenih oraha-krupnije mljevenih
400gr maslaca limunova korica

  Glazura od cokolade:

250-300gr kvalitetne cokolade za kuhanje malo ulja,
Marmelada za spajanje tortica bijela cokolada za saranje

 Napraviti prhko tijesto od navedenih sastojaka i odmah mozete poceti praviti tortice,...znaci tijesto ne treba odmarati. Tijesto ce malo biti sipkavo,nece bas da se fino sastavi ,ali valjanjem ce lijepo da se "zagladi" i tortice se molgu lako rezati. Staviti tortice na papirom postavljenu tepsiju/lim za pecenje i peci u predhodno zagrijanoj rerni na 190C oko 12 minuta.


 Za glazuru,cokoladu otopiti nad parom i dodati toliko ulja koliko volite da vam bude gusta glazura..ja sam dodala 3 zlice i potrosila dosta cokolade ali je sloj cokolade bio dovoljno gust i glazura se fino osusila. Glairala sam samo gornju torticu,osusila je i spojila sa donjom torticom koju sam namazala marmeladom.



 Po zelji mozete isarati bijelom cokoladom,koju isto otopite na pari uz dodatak ulja i njome sarate tortice.
original recept


Broj komentara: 10:

  1. I like them,
    they look great - beautiful and delicious.
    My admiration and a good day Diana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove divne čokoladne tortice ne bi kod mene na stolu sastavile par sati! Obožavamo čokoladu i sve u vezi sa čokoladom. Divno si ih napravila, pedantno, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  3. jednostavne i jako fine. super su tortice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se ova fotka na početku bloga, pravo blagdansko ozračje.

    Tortice mi se jako sviđaju, prošarana glazura je efektna dekoracija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ružice, baš su ti fine ove tortice!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hey Mirjana, your Tart is a Recipe Guessing Game on Knapkins. Think your friends can win? www.knapkins.com/guess_games/1029?source=blog Show your foodie love and vote here www.knapkins.com/duel?dish=15817

    OdgovoriIzbriši
  7. Sigurna sam da je okus savršen, a dekoracija je prekrasna! Meni takva dekoracija ne bi nikad uspjela, treba za to imat mirnu ruku i "mota" :) Savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlične tortice, ne bi se baš dugo zadržale kod nas na stolu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Divne su tortice, a išarana dekoracija je savršena, baš blagdanska!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.