15. lip 2012.

Corba




Corbasto nam prija  ovih dana.
Ponovo sam  pocela raditi(imala sam malo duzu pauzu)pa sam ovih dana  u stalnoj zurbi.
Svi vi koji radite puno radno vrijeme razumijete o cemu pricam,samo eto ja zavrsim kuhanje na poslu ,pa dodem kuci i nastavim dalje...umorim se ,vjerovali ili ne.
Dobro pa je zimski period tako da corbica uvijek spasi gladnu situaciju dok  glavni obrok bude gotov.
Nova sredina zahtjeva puuuno brzih pokreta,svaki obrok treba na vrijeme da izade iz kuhinje,tako da sam samu sebe iznenadila koliko sam fizicki spremna,a psihicki se predam cim dodem kuci..ne trebam vise toliko razmisljati :)
Ima dosta toga preko cega trebam preci i zazmuriti,pokusavam,trudim se da ne kazem nista pogresno.

Evo moje corbice kojom se okrijepi cijela moja porodica...






  Corba od povrca i makarona
(nesto kao Minestrone)

1 lavica luka ili poriluka
1 mrkva
1tikvica
1 krompir
1/2 crvene paprike
(moze i druga boja  ali meni crvena paprika da slatkasti okus i zbog toga je volim)
2 cenja cesnjaka
1celer,zeleni dio
100gr suhog vrata ili pancete
(treba mirisati na dim)
400gr paradajza iz konzerve,moze i svjezi
1 zlicica secera
lovorov list
sol,biber,suhi zacini kao bosiljak ili origano
2 zlice isjeckanog svijezeg persuna
2 litre povrtnog temeljca
50gr sitnih makarona


suhi vrat isjeckati i proprziti da pusti masnocu na koju redom stavljate  na kockice isjeckano svo povrce..prvo luk da zazuti,zatim mrkva,celer,krompir i ostalo povrce..na kraju dodajte tikvicu da se nebi raskuhala,dodajte paradajz,temeljac i pustitte da lagano kuha sve dok povrce ne omekani..pred kraj dodati makaronice i zaciniti.
Poklopiti serpu u kojoj je corba i ostaviti da se mararone skuhaju ,na iskljucenoj ringli...tako se nece prekuhati jer to i ne zelimo !!




Servirati po zelji,ja volim dodati pesto,volim i dobar sir dodati u corbu i sve to uz domace pecivo,glavno jelo vam i ne treba  :)

Broj komentara: 10:

  1. Jako dobro izgleda. Nisam doručkovala, ručak nije na vidiku, ne mogu ja ovo, bežim...

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan trik za kuhanje tjestenine u maneštrici. Želim ti da se što prije snađeš na novom poslu i da bude što manje situacija preko kojih treba prijeći šutke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na podrsci !!
      Sve je teze do posla doci,mladih ima koliko zelis za ovaj posao,imaju prednost ali ne i iskutvo,pa dok se to sve postigne,treba vremena !!

      Izbriši
  3. Joj kako volim ovakve čorbice, pune povrća a izgledaju tako gurmanske...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sto je najbolje,svo povrce kojeg se treba rijesiti u frizideru moze zavrsiti u finoj corbici....

      Izbriši
  4. Krenula sezona corbica kod nas...
    Volim ih jer su zgodne za iskoristiti namirnice iz frizidera!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas tako Jasna,em se nakupi pomalo od svega ,em je hladno pa sve dobro iskoristeno i mi nahranjeni !!

      Izbriši
  5. mislim da je ovo zdrav i relativno brz ručak!

    OdgovoriIzbriši
  6. tako je,relativno brz i uz to se mogu napraviti pogacice,koje takoder ne trebaju puno vremena za pripremu a dobro dodu uz corbicu

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovakve maneštre su najbolje. često ih radim, uvijek prijaju i da nemam muških, najela bih se samo nečeg ovakvog.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.