9. lip 2012.

Keksici s okusom kave



Volim okus kave u kolacima isto kao sto je volim i piti,ne puno ali mora biti jaka ;)

Keksici s okusom kave

175 gr maslaca,sobne temperature
200gr smedeg secera
(moze i bijeli ali smedi daje boju i aromu karamela)
1 jaje
70gr integralnog brasna
70gr obicnog bijelog brasna
1 mala zlicica sode-bikarbone
1 zlica instant kave
(rastopiti u malo /1 zlica/vrele vode)
100-150gr cokoladnih kapljica/komadica cokolade
185gr ovsenih pahuljica
100gr przenih ljesnjaka
(krupno isjeckati)

U dubljoj zdjeli pjenasto umutiti maslac sa secerom,pa dodati jaje.

Kavu rastopiti s malo vrele vode pa dodati u smjesu.
Redom dodavati ostale sastojke,brasno jednu i drugu vrstu,sodu-bikarbonu,cokoladne kapljice,ovsene pahuljice,ljesnjake.



Od dobivene smjese praviti kuglice 30-ak grama tezine i slagati na papirom za pecenje prekrivenu tepsiju.
Svaku kuglicu malo pritisnuti zlicom/spljostiti.



Peci u predhodnozagrijanpj rerni na 200C oko 12-es minuta.

Broj komentara: 8:

  1. I ja volim ukus kafe u poslasticama. Super izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima nas još koji volimo ukus kave u kolačima:)
    Kavu pijem samo jednom dnevno i to onu moju bosansku, jaku i skockom šećera. Moj Zlatan je zove "čumuruša", zato što je jaka. I pijem je uvijek sama, naučila tako!
    Keksići su odlični, sastojci to sigurno obećavaju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Također volim okus kave, keksići su ti super, s malo komadića čokolade, pahuljica i lješnjaka - lješnjaci mi se pogotovo sviđaju. Fino, fino :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Okus osjećam u ustima, mrve se, pa tope, pa okus čokolade i kave .... Obožavam ovakve kombinacije okusa, divno!

    OdgovoriIzbriši
  5. i ja volim kavu u kolačima, ovi keksi s kavom su savršeni uz kavu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja bas volim ukus kafe u kolacima... Obozavam! :) Divni su...

    OdgovoriIzbriši
  7. volim okus kave, sviđaju mi se keksi!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je baš recept za mene, obožavam kavu u kolačima.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.