24. lip 2012.

Keksici sa komadicima cokolade


Jedno jutro nisam imala pomocnika u kuhinji pa sam ja pravila kolac za jutarnji caj/kavu.

Vrijeme je vec poodmaklo i najbrze mi je bilo spremiti ove keksice,ciji sam recept nasla u knjizi  kuhinje u kojoj radim.

Nisam imala uopce predosjecaj kakav ce okus imati jer umijesto maslaca korisila sam ulje i mijesajuci sve namirnice,stalno su mi komadici cokolade ispadali dok ja to nisam uhvatila rukama i propustila  kroz svoje prste :) ..bili su to fini prhki kolacici ali su imali neku prozracnost u tijestu,ne prtvrdi ali ni mekani.




Za 15 komada keksica vam je potrebno:

70gr smedeg secera
1 jaje

malo vanilinog extrakta
komadica cokolade
(ja sam stavila nepunu casu od 250ml)
1/2 case ulja
30gr kokosa
200gr brasna + 1 zlicica praska za pecivo

 U dublju zdjelu staviti secer ,vanilin extrakt i jaje i umutiti da posvijetli,postane kremasto.
Dodati ostale sastojke i izmijesajte rukom,tako se nabolje poveze smjesa.

Od dobivene smijese napraviti 15 kuglica,staviti ih na lim koji postavimo papirom za pecenje i malo pritisnemo  svaku guglicu odozgo..

Peci u predhodno zagrijanoj rerni na 200C oko 15 minuta.




*Mozda ce biti potrebno pogledati i ranije da se keksici ne prepeku,sve zavisi od rerne.

Broj komentara: 11:

  1. Ummm, sigurno se samo tope u ustima! Svaka čast na jutarnjoj pripremi, ja jedva da napravim espresso i obučem se - koji crni doručak:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sta da radim kada mi je to posao..kuci ih sigurno nebi pravila ujutro.

      Izbriši
  2. Baš su lijepi, jako mi se sviđa kokos unutra! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi deluju onako hrskavi a unutra komadići čokolade. Jednostavno a dobro...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kokos i čokolada su uvijek dobrodošli okusi u keksićima

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđaju,jer keksiće inače obožavam,a pogotovo ovaj dodatak čokoladnih komadića,vjerujem da su prefini:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kokos i cokolada, moja kombinacija :) Predivni su

    OdgovoriIzbriši
  7. Eh ovo mi je već jako jako dugo u planu za objaviti, chocolate chip cookies..ali to ću na jesen ili na zimu, sad mi je nekako draže koristiti trenutne sezonske namirnice koje brzo prolaze.....

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno su ti ispali draga Mirjana! Volim ovakve keksiće :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je isto najsladje gricnuti koji keksic ujutru uz caj, a ove tvoje sa komadicima cokolade bih sigurno ponela i za uzinu.:))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.