17. lip 2012.

Kokos snite


Mogu biti snite ili torta,kako vam se vise svida.

Jedino sto se mora paziti jesu kore koje u sebi nemaju brasno ,pa se lako kidaju,stoga ako se pravi veca torta ,dobro je peci cetvrtasti oblik,kako bi se kore pekle u cetvrtastom plehu od rerne i presjecale na pola,kao sto sam ja radila za jednog djecaka i njegovu Prvu Pricest


 ili okrugla,tada sam radila pojedinacno svaku koru jer sam se plasila da je necu moci presjeci.




kora/biskvit
9 kom jaja
 (samo bjelanca) 
                                                                            
 300 g kokosa
9 kasika secera

krema

9zumanjaka
 200 g tamne cokolade za kuhanje
200g bijele cokolade
100 g secera
250 g maslaca
                                            500ml vrhnja za slag/kuhanje                                                           

Priprema

Bjelanca sa secerom ulupati u cvrst snijeg.
 Dodajte kokosovo brasno i lagano izmjesajte.
 Masu istresti u pleh oblozen
 papirom za pecenje i pecite u ugrijanoj rerni na 180C oko 15 minuta,da bude pecena i ostane bijela..ja sam je pustila da ipak malo dobije rumenila.
 Pecenu i rashladjenu koru izrezite u cetiri trake.


Zumanjke sa secerom mutite na pari dok se ne pocnu zgusnjavati.

 Sklonite sa serpice  u kojoj je topla voda i uz povremeno mijesanje, ostavite da se ohladi.


U ohladjenu masu stavite maslac i mutite dok ne dobijete lijepu, kremastu, pufnastu masu.

 Podijelite na pola,pa dodajte u jedan dio otopljenu bijelu cokoladu,umutite,a u drugi dio tamnu otopljenu cokoladu,umutite smjesu.
 (cokolada ne smije biti vruca da se puter ne rastopi!)


Sada slatko vrhnje ulupajte u slag i podijelite pola u bijeli dio,i drugu polovinu u tamni dio.



Kolac/snite,slazite i filujte kako vama odgovara....ili pravite po originalu !!

24 komentara:

  1. Citam sastojke i gledam divne slike, bas je nekako nezna i sasvim prigodna za jednu ovakvu svecanu priliku... a vrlo lepo si je ukrasila.:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kolač, volim kokos pa mi svi okusi odgovaraju i baš je lijepo kremasta torta :))) Krasno ukrašena!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam ovakve kolače. U tvom stilu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Miro, torta izgleda fenomenalno. Tako je kremasta sa finom strukturom, ma nemam reči. I ja često pečem kore u većem četvrtastom plehu i sečem kao ti, tako da dobijem tortu u obliku šnite...

    OdgovoriIzbriši
  5. sigurna sam da je ovo jenda fina torta!

    OdgovoriIzbriši
  6. zaista predivna torta, i okusom i izgledom!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jeste,posebno okus cokolade u kremam i jos vrhnje joj da finu svilenkast strukturu i podigne je da bude lagana krema..

      Izbriši
  7. Dopada mi se ova kombinacija, tortica odlicno izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična torta! Nisam ni sumnjala kada je iz tvoje kuhinjice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh a tvoje su bas onako bogate pa nije potrebno puno pojesti..doci ce i one na red !!

      Izbriši
  9. Hm ! ovaj tvoj odličan kolač sam još jučer prokomentirala, jer jako mi se sviđa. U tvom stilu je! Zbunjena sam malo, ne znam zašto se nije pojavio među ostalim komentarima!?

    OdgovoriIzbriši
  10. Nado mimoisle smo se,ja sam otisla ti dosla,pa komentar nije pusten !!!
    Sada su oba tu !!

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan kolac... Jako volim kolace sa kokosom! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Torta je divna! Obožavam kombinaciju kokosa i čokolade.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kokos uvijek moze... Nekako su mi uvijek draze snite - bolje se rezu i prezentiraju!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja nisam pretjerani ljubitelj kokosa, ali ovo izgleda tako sočno, da sam sigurna da ne bih odbila, a mužić bi bio jako sretan da mu serviram! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako dobro izgleda, i ja bih se prodala za kokos.

    OdgovoriIzbriši
  16. Mirjana, ja sam luda za kokosom, a ovo tako savršeno zvuči!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vam na posjeti..bas sam odusevljena vasom posjetom,a posto sam ove snite pravila bas za moju porodicu i oni sami kazu da im je odlican bas zboh kreme koja je lagana i ne previse slatka !!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.