27. velj 2014.

Knedle sa sljivama


           Djeca kao djeca uvijek su voljela i tezila za onim sto nemaju.
Ja sam uzivala u svim jesenjim vockama,pocevsi od sljiva.
Nedjelja  je bila dan za knedle.Pitacete sto bas Nedjelja ? Odgovor je jednostavan. To je bio dan odmora za tezaka koji  u jesen sakuplja hranu kao mrav da bi prezivio zimu,zajedno sa svojom porodicom, pa je i taj dan umijesto da odmara, moja mamam pravila knedle.
Nas djecu bi poslala rano u Crkvu  i dok se mi vratimo ,knedle su bile gotove...radost da nemoze biti veca.

Danas kada ih ja napravim,jeduci ih  misli me odvuku u djetinjstvo,cisto bezbrizno djetinjstvo puno radosti i igre,za razliku od danasnje djece..
Knedle obicno pravim odoka,ali ovo su mjere da bi posluzile za orijentaciju ako neko pozeli da ih pravi.

KNEDLE SA SLJIVAMA
1 kg kromira u ljusci
1/2 kg sljiva
150gr brasna
60gr griza
1 zlica omeksalog maslaca
2 jaja
malo soli
posip
mrvice,orasi,maslac,secer,cimet-po potrebi




  Krompir kuhan u ljusci ocistimo i propasiramo. 
Dodamo maslac, jaja, griz i brasno. Posolimo i zamijesimo tijesto.

Od pripremljenog tijesta radimo knedle koje punimo sa sljivama,kojima izvadimo kosticu.
Desi se ponekad da su sljive puno kisele ,tada u svaku sljivu stavimo malo secera.
Knedle kuhamo u zasoljenoj vodi.
Dok se knedle kuhaju,napravimo "posip"
Na rastopljenom maslacu preprzimo  mrvice,krupno isjeckane orahe,secer i cimet pa time  prelijemo kuhane knedle. 
Ako vam preostane tijesta od njega mozete napravite valjuske/njoke,te posluziti na isti nacin.

**Od ovog tijesta pravim i slane knedle koje punim slanim nadjevom,sir ili kuhana sunka,prelijem ih vrhnjem za kuhanje.

Broj komentara: 5:

  1. prelijepe su ! izgledaju meko i sočno. ali čekam jesen,nemam zamrznutih šljiva a ove uvozne su prava plastika :-((((
    veliki zagrljaj ti šaljem.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja Mirjana, savrsene!Ja ihm nikada ne mogu odoleti veruj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mirce, bas su ti lepe. Moji to nisu nikad spremali, ali muz je odrastao sa knedlama od sljiva, pa sam i ja pocela da ih spremam. On ih stvarno obozava, ni ne smem da mu pokazem tvoju slicicu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako volim knedle sa šljivama, a tako su rijetko, prerijetko na stolu. Tvoje krasno izgledaju isto kao što mi je jako lijep uvod u post i sjećanje na djetinjstvo.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.