25. ožu 2016.

Prhki kolacici


Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!








Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

+
cokoladne bombone ili cokoladna jaja

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.