18. kol 2020.

Cokoladni rolat

 Rolat je poslastica koja je jednostavna za napraviti.

Uz malo dobre volje i smisla za ukus,moze se dobiti dekorativni desert!!

Za rolat je potrebno:


5 jaja,odvojiti zumanjak od bjelanjka

5 zlica(velike za supu) secera

2 zlice tople vode

3zlice kakaa

3 zlice brasna

1 zlicica (cajna) praska za pecivo


         Odvojiti zumanjke od bjelanjaka.
U dublju posudu staviti zumanjke i secer i umutiti da posvjetle,postanu pjenasti.
Dodati vodu,moja je bila mlaka ,promijesati.


Dodati prosijano brasno,kakao i prasak za pecivo te ponovo mutiti i na kraju dodati umucena bjelanca,koje moramo rucno lagano umijesati u smjesu.


Tepsiju30x40cm,premazati masnocom i posuti brasnom ili staviti papir za pecenje pa ravnomjerno razmazati smjesu za rolat.


Peci u predhodno zagrijanoj rerni na 200C oko 12 -15minuta.

Ispeceno uviti u rolat!


Ako ste pekli na papiru za pecenje,umotajte ga zajedno sa papirom ali ako ste samo pobrasnili tepsiju,tada treba uzeti cistu kuhinjsku salvetu i umotati u nju rolat!

Krema
200 ml vrhnja za slag
125g krem sira
1 zlica nes kafe(direktno dodati u smjesu)
secer po vasem ukusu..ja sam dodala 3 velike zlice!

To sve zajedno umutiti polako da se smjesa lijepo zgusne.
Odmotati rolat,premazati sirnim nadjevom i ponovo zarolati.


Glazura:
Ja sam otopila 100g tamne cokolade za kuhanje sa 2 zlice ulja i time prelila rolat ali sam ga prije prelivanja cokoladom ,premazala marmeladom od kajsije!

**U fil je trebalo dodati malo bijele cokolade ali sam zaboravila .) 

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.