27. ožu 2011.

Jelenina kuhinja...

_DSC0682


Jelena,mlada zena koja zna lijepo kuhati,a primijetila sam da zaista uziva u pisanju svojih recepata.
Citala sam blog i dopadami se hrana,kombinacije corbi sa raznim dodacima me odusevljavaju jer sam i sama ljubitelj istih.

Htjela sam malo vise da spremam,kuham,pecem,ali me vrijeme ne drzi doma,ma ni sama ne znam sta se zaista desava ali imamo dosta posla,tako da sam cesto van kuce.

Bez obzira na sve potrebno je nesto spremiti jer potrebe se ne mogu izbjeci :)
Kod Jelene sam nasla divne recepte,neke od njih probala ,a neki ce morati da sacekaju,a vi ako niste do sada zavirili u njenu kuhinju,zavirite malo mozete puno ukusnih delicija da nadete !!;)

KREM CORBA OD SARGAREPE I S CUTICAMA OD BADEMA


IMG_0047


Krem- piletina u sosu od pesta i vrhnja

_DSC0589

Povrce obozavam i zato nije moglo proci bez ove predivne lepeze!!:)


IMG_0060



Zatim sitni kolaci od kojih mi je jedan zapao za oko,nisam se smirila dok nisam probala.


_DSC0684


Oko ovih stanlica od badema sa demom od drenjina, imam malo nejasnoca,naime,nisam mogla da je sjecem ,mislim da joj ipak fali malo masnoce kako bi je drzala cvrstom!
Ja sam svoju bajaderu zamrzla i tako uspjela izrezati...predivna je ,ali i bogata sa orasastim plodovima !!:)

Broj komentara: 15:

  1. Jako lijepo, hvala na preporuci za blog!
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. sve od reda izgleda sjajno, ali ova bajadera me kupila. predivna je! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se sa svime što si o Jeleni napisala, zbilja je divna njena kuhinja. :)

    Prekrasno izgledaju sve ove delicije u tvojoj izvedbi.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kliknula sam da pošaljem komentar i nisam uspela, pa da se ne zbuniš ako stignu dva.

    Prvo da kažem da si mi jutros iz Australije sunce poslala u Zemun. Ovde kiša pada, a ja sedim ozarena pored kompjutera i gledam. Gledam i ne mogu se načuditi da je neko tako vrsan u kuhinji isprobao nešto iz moje kuhinje.

    Mirjana, neizmerno hvala na poverenju. Velika mi je čast, ali neizmerno velika što si isprobala recepte i to nekoliko recepta. Odličan odabir. Meni je patlidžan klasik moje kuhinje, a čorba od šargarepe pravo otkriće. Od skora sam počela da kombinujem pesto u kremovima, a zahvaljujući svima vama sam i pesto prošlog leta napravila pa ga imam u zamrzivaču. Žao mi je za kolač, a njega ću morati kao i sve posne kolače da pravim sama pa da detaljno pišem. Nema tačne količine limunovog i narandžinog soka, pa ću morati meriti. Stalno dobijamo te sitne kolače pa sam jedino tu neiskusna.

    Još jednom neizmerno hvala i ukazala si mi veliku čast posetom mojoj kuhinji.Ja čekam leto jer je tvoja kuhinja prepuna divnih recepta sa tim namirnicama da se oprobam kod tebe. Već sam napravila odabir.

    Poljubac iz kišnog Zemuna

    OdgovoriIzbriši
  5. Ima jos divnih recepata,ma ustvari svi su jako dobri,dosta slicno kuhamo tako da nisam imala nikakvih problema,cak sam i Simit pravila ali od integralnog brasna :D,riblju corbu ,gotovo isto pravimo..zao mi bilo sto sam slike prije stavila na coolku,zato nisam dodala ovdje???
    Sto se tice bajadere,oh dobra je,izrezala sam na manje komadice i stavila u zamrzivac i super je ,posto je kod mene jos uvijek katastrofalno sparno,one se zacas otope i spremne su za jelo..ali svejedno provjeri da li ima jos koji dodatak??
    Na datu kolicinu namirnica dodala sam 40ml soka!!!!


    Hvala Vam svima!!!
    Ovako se uvijek dode do izvrsnih ideja za rucak !!!<3

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja obožavam Jecin blog jer ima svega lepog.Kolač mi se dopada zbog oraha,i ja sam već dosta recepata isprobala sa njenog bloga1

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne idu drugi sastojci, pitala sam, mislim na ovu bajaderu, tj.štangle od badema sa džemom od drenjina, samo što mi je svekrva rekla da se sok postepeno dodaje dok se ne dobije masa koja može da se preko kese sa oklagijom malo izravna. Ni previše tvrda ni previše mekana, ali više ka tvrđem ide. Nemam iskustvo sa bajaderom ali mislim da je to slično kao i sa čokoladnom. Trenutno nemam džem od drenjina inače bi ih napravila. Kad napravim, objaviću post.
    Hvala još jednom!

    OdgovoriIzbriši
  8. slažem se s tobom Mirjana, Jelenin blog i delicije su divni i vidi se da sve pravi s mnogo ljubavi
    Krasne su ove tvoje izvedbe!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jelena,ne sekiraj se ,recept je super,ali eto dali smo ostalima do znanja kako treba dodavati tecnost ili jos dodati badema i oraha dok se ne dobije smjesa koja treba stajati...

    Meni super i nitko nije nista prigovorio nego su nestajali sa tanjura,pa sam morala intervenisati i skloniti da im ne bude previse :)

    Sada cu i ja dodati pravo ime :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve tako divno izgleda a posebno ovaj kolacic na prvoj slici, Jelenina kuhinja je vrlo kreativna i mislim da je ovo najlepsi kompliment kada neko nesto napravi po domacicinom receptu....sve pohvale za obe majstorice!;)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaista lijep blog koji je i kod mene drag a ti si nam ga još i više približila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav, Mirajana lepo uradjeno, znamja da kod tebe na blogu ima lepih jela. Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  13. Volim Jelenine recepte, a ti si odabrala zaista odlične i divno ih, kao i uvijek, prezentirala!

    OdgovoriIzbriši
  14. Jelena je SJAJNA kao i svi njeni recepti! Sve pohvale za odlicnu izvedbu njenih recepata!:-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Bravo Mirjana ! Divne Jelenine recepte si odabrala. I ja uživam u njezinom blogu, u pričama i receptima, a sada uživam i u tvojoj izvedbi ovih recepata. Prekrasno !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.