24. stu 2012.

Badem kolacici

   



 Klasicni suhi kolacici za Blagdane koji dolaze.

Ja sam ih napravila sa bademom ali se isto tako mogu bademi zamjeniti za bilo koji drugi orasasti plod.


 Badem kolacici

375gr maslaca
1 salica secera
2 salice samljevenih badema u kozici
1-2 jaja
(ako su veca jaja,dovoljno je 1)
500gr brasna
par kapi ruzine vodice
1 prasak za pecivo(13gr)

Salica=250ml

       Brasno i prasak za pecivo prosijati u dublju zdjelu,pa dodati maslac koji rukama umrvimo u brasno da se dobiju fine mrvice.
Dodati jaja,malo ruzine vodice,pa napraviti prhko tijesto.

Ako se tijesto lijepi,dodati jos malo brasna,pa umotati tijesto u prozirnu foliju i ostavitimu frizider da se maslac malo stegne...ja nisam imala nikakav problem,pa sam tijesto odmah razvila na debljinu "prsta" i vadila polumjesece ali se mogu raditi bilo koji oblici.

Na papirom postavljen lim slagati kolacicie i peci 12-15 minuta na 180C.



Svakako treba pripaziti na boju kolacica,treba ostati svjetle boje...dok su kolacici jos topli uvaljati ih u secer u prahu.











Sape od rogaca

230gr brasna
180gr maslaca
120gr secera
100gr rogaca u prahu
1 jaje
malo praska za pecivo
rendana kora narance
50gr orasastih plodova
(orah ili badem ili ljesnjak)







Od svih namirnica napraviti tijesto i puniti kalupice za sape..peci na 180C oko 10 minuta,tople uvaljati u prah secer.


Anikine sape od rogaca !

Broj komentara: 5:

  1. Divni su mi svi kolacici, bas nekako odisu praznicnom atmosferom, sapice sa rogacem su mi posebno zanimljive jer nisam ih jos tako radila, ali belezim sve receptice.:))

    OdgovoriIzbriši
  2. S ružinom vodicom, ma sigurna sam da su fini i da divno mirišu :) Inače bademe dosta rijetko koristim, nema opravdanja, moram isprobat ovako nešto s njima :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim ove keksiće sa bademima, ali kada sam vidjela šapice sa rogačem jako sam se razveselila, njih odmah bilježim i pravim. Jako lijepo mi svi kolačići izgledaju !

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Mirjana, predivno kao i uvijek :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se takoder dopadaju sapice jer rogac je obiljezio moje djetinjstvo iako nisam rodena na Primorju u nasoj kuci je uvijek bilo rogaca !!:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.