4. srp 2015.

Keksici od kikiriki maslaca

        Jednostavnije i brze ne moze biti,a pri tome su i gluten free !!
Posto ja obozavam gledati slike hrane,one me tada odvedu do nekih blogova  koje mozda nikada nebih niti pogledala,ne zato sto ih ne volim ,nego sto ne znam za njih,a pomanjaknjem vremena  sve vise moj blog kaska  sa objavama recepata.

Posto me je uhvatila groznica jer sam  nedavno dosla iz Lijepe nase/Vase zemlje iz temperature30+ u hladan Sydney i 6C,a jutarnji sati su ispod 0,odlucila sam se malo zagrijati i zasladiti.

Evo sastojaka za mirisne keksice.



  Keksici od kikiriki maslaca


1 salica kikiriki maslaca/glatkog
1/2 salice secera u prahu
2 zlice smedeg secera
1 jaje(65gr)
2 zlicice vanilin extrakta ili
2 vrecice vanilin secera
prstohvat soli
 1/2 zlicice sode-bikarbone
1/2 salice cokoladnih kapljica


   Zagrijati rernu na 200C
U dublju zdjelu staviti sve gore navedene namirnice i izmijesati.
Na kraju dodati cokoladne kapljice.

Na lim,oblozen papirom stavljati po 1 supenu zlicu smjese.
Ja sam dobila 18 keksica.

Peci ih oko 12 minuta.

Ostaviti na limu da se prohlade.



Ohladjene pojesti u slast ;)


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.