17. stu 2017.

Kruh od datula i oraha

      Jednostavan kruh,koji sam ja ispekla u manjim kalupicima pa su mi dosli kao  kolaci.
Bezglutenski,jako ukusni.










Potrebno je:

200g datula
200ml vode
65g kokosovog brasna
(brasno,NE kokos koji koristimo za valjanje cupavaca)
25g sirovog kakaa
1 zlicica praska za pecivo
100g mljevenih oraha
100g smedjeg secera
125ml kokosovog ulja

Cokoladna glazura:

100g tamne cokolade za kuhanje
2 zlice kokosovog ulja

      Datule  staviti u jednu serpicu zajedno sa vodom i prokuhati.
Pustiti da se prohlade pa ih usitniti stapnim mixerom ili blenderom.

U zdjelu prosijati brasno,kakao i prasak za pecivo.
Kokosovo ulje ,mora biti u tekucem stanju,znaci otopiti ga  ako se stvrdnulo.
Jaja  lagano umutiti vilicom.

Pripremiti kalup/ice.




Sada kada imamo sve spremo,poceti sastavljati namirnice.
U smjesu datula dodati ulje i razmucena jaja,zatim prosijano brasno,kakao i prasak za pecivo.
Sve sastaviti i sipati u kalup ili manje kalupice.
Ja sam imala 8 manjih kruscica.
Pekla sam ih u predhodno zagrijanoj rerni na 200C oko 30 minuta.



Ohladjene kruscice premazati cokoladnom glazurom!

Ako pecete u jednom komadu,treba vam kalup 20x10cm i pece se kruh oko 40-ak minuta.

Izvor recepta

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.