10. srp 2019.

Vafli/galete

            Jos jedan jednostavan recept za vafle/galete koji dobro dodje u svakom trenutku.
Mozete ih jesti odmah,sutradan za dorucak ili uz kavicu a mozete ih isto tako ponijeti i na duze putovanje kao grickalicu!!


   Mjere su u casama.
Ja sam koristila casu od 250ml i od dobijene sjese sam ispekla 10 "krugova" i svaki ima 5 dijelova,u mom slucaju su oblici srca!
Sipala sam oko pola case smjese na kalup za vafle i pekla.

Vafli/galete
Casa=250ml
Suhi sastojci:2 case brasna
2 zlice secera
4 male zlicica Prasak za pecivo

...Sve izmijesati dubljoj zdjelu pa dodati Mokre sastojke:

1,1/2 Casa toplog mlijeka,
1/2 case otopljenog maslaca
2 jaja(malo vilicom umucena)
2 vanillin secera
1 Limun,koricu narendati a sok iscjediti u smjesu 

Ja sastavim mlijeko,maslac I jaja u drugu  posudu.
 Umutiti pa dodati u suhe sastojke.
Sve skupa izmijesati da se dobije gusto tijesto.

Zagrijati kalup /apparat za vafle/galete I peci da porumene,to ce vam lampice na aparatu reci !
Servirati po zelji;voce,med,vocni sirupi ili bez icega,kako ih ja najvise volim!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.