10. pro 2019.

Prhki keksi

       Suhe kekse pravim od prhkog /mrvicastog tijesta...jer mi ljetni period i visoke temperature bas ne idu na ruku u ovo doba godine.
Keksi su jednostavni i brzi za pravljenje,mogu duze da traju a time im se poboljsava okus.
Od jednog tijesta se moze napraviti puno razliciti oblika i punjenjenja kesa.
Ja volim ovaj omjer i cesto ga koristim za pravljenje,kiflica,jastucica,zamotuljaka,vanilica....itd.



 Prhki keksi

500g brasna
250g maslaca
1 zlicica praska za pecivo
narendana korica limuna
vanilin secer
1jaje
3 zlice kiselog vrhnja
(oko 250ml)
+
marmelada od brusnice
djem od sljiva
secer
orasasti plodovi
malo ruma

          Ja sve sastojke stavim u procesor za hranu i lagano pulsiram sve sastojke dok ne dobijem mrvicasto tijesto.
Zatim ,tako mrvicasto tijesto stavim na radnu povrsinu i doraim rukama u glatko tijesto.
Prepolovila sam tijesto,posebno zamotala u prozirnu foliju i ostavila 30-ak minuta u frizider. 

Dok tijesto odmara ,ja sam samljela 1 salicu punu orasastih plodova,dodala 2 zlice marmelade od brusnice,malo ruma,secera po ukusu..da se dobije vlazna,maziva smjesa,ne tekuca jer ce curiti prilikom pecenja!

Jednu polovicu tijesta sam ravila i pravila jastucice punjene mljevenom mijesavinom orasastih plodova i marmelade od brusnica a od drugog tijesto sam napravilau kiflice,punjene djemom od sljiva.
Pekla sam ih na 200C oko 20-ak minuta.

Ohladila i posula secerom u prahu.




Staviti ih u posudu sa poklopcem na hladnije mjesto ali
NE u frizider!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.