25. srp 2015.

Cupave rolnice




Cupave rolnice
Biskvit se pravi 2x,a za jedan vam treba :
2 kom jaja
60gr secera
60gr brasna
1/4 male zlicice(tsp) praska za pecivo
1 zlicica vode
1 zlicica ulja
fil/krema
2 kom jaja
100gr secera
100gr cokolade
200gr maslaca 
Za umakanje
200ml mlijeka
200gr cokolade za kuhanje
2 zlice secera
150gr maslaca
oko 2 case (od 250ml) casa kokosa

Priprema :

          Odvojiti bjelanjke od zumanjaka.
Ja prvo ulupam snijeg sa secerom ,pa dodajem zumanje i lagano rucno sastavljam ostale namirnice.
Na veliki pleh (uopbicajeno je to od elektricnog sporeta),staviti papir za pecenje i istresti smjersu za biskvit koju morate jednolicno premazati u protivnom ce tanja strana biskvita da izgori,tj. brze ce se ispeci i osusiti pa se nece moci saviti u rolnice.
biskvit peci u predhodno zagrijanoj rerni na 180
c 13-15 minuta
(meni licno je trebalo 15 minuta).
Za kremu:

Na pari kuhati kremu(ili u mikrovalnoj ,ako vam je lakse jer ja je skuham za 2 minuta ..dobro ulupam zumanjke sa secero,pa stavim jedan minut,promijesam i ponovim jos jedan minut ,zatim dodajem cokoladu i maslac).
Kad postane pjenasto i kremasto (nakon cca 10-15 minuta) dodati cokoladu koju malo iskidate..maknuti u stranu i izmijesati ,odnosno mijesati dok se cokolada ne otopi,prohladiti pa dodati omreksali maslac.
** kod mene je hladno vrijeme i temoperature su niske,tako da sam ja kremu jako brzo napravila jer se brzo hladi,nisam nista cekala nego sam sve jedno za drugim dodavala smile emoticon
Napraviti cokoladnu otopinu za umakanje rolnica!!
U dublju serpicu staviti sve sastojke i lagano otopiti,taman dok vi izrezete rolnice i umak ce biti spreman...ohadite umak da ne oprzite prste ili koristite hvataljke za salatu i sa njima umacete rolnice.
**Hvataljke se koriste jedino ako su vam rolnice jako cvrste (navela sam da je hladnoca najbolja za to jer se fil stegne i drzi rolnice kompaktne)
Sada,kremu podijeliti na dva dijela ,za dva biskvita,jel'tako?!
svaki biskvit premazati,poravnati da krema bude jednolicno rasporedena.
Ja sam biskvit sjekla po duzini na 3x,jer sam htjela manje rolnice,a vi kako hocete.
Kada je biskvit premazan,podijeljen na lente/komade,pocinje rolanje smile emoticon
Odokativno vidite kada je dovoljno da se rolnica lijepo drzi zarolana,tada presjecete,biskvit i idete dalje sa rolanjem...


Kada su sve rolnice gotove,polako ih umocimo u otopljenu cokoladu i uvaljamo u kokos..kao cupavce !!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.