Preskoči na glavni sadržaj

Focaccia na jos jedan nacin

_DSC0240

Ima ih kakve volite,ja volim ovaku ,ma i onakvu :)
Salim se,ali uistinu volim tijesto ..ova fokaca(focaccia) je bila isprobana prije neki dan i jako nam se dopala,sto je zaista rijestkost da nam se svima ista stvar svidi ,ali eto...desi se .

_DSC0235


FOCACCIA SA KOMPIROM,PARADJAZOM I RUZMARINOM

Potrebno je:

1 kg integralnog brasna
krupna morska sol i mljeveni biber
10gr suhog kvasca
1 zlicica secera
650ml tople vode
2 zlice extra djevicanskog maslinovog ulja
400gr cherry paradajza
150gr kuhanog krompira
ruzmarin

Staviti brasno,2 zlicice soli,kvasac,secer,vodu i 1 zlicu maslinovog ulja u zdjelu i zamjesiti tijesto.
sve to mozete uraditi pomocu mixera ili u masini za pravljenje kruha.

Tijesto staviti u pouljenu zdjelu i pokriti prozirnom folijom ili cistom kuhinjskom krpom,ali prije toga tijesto malo poujite odozgo da se ne susi.

Ostaviti 2 sata da se volumen tijesta udupla.

_DSC0232


Dok tijesto "raste",skuhati krompir u ljusci i ostaviti da se prohladi.

Staviti paradajz u tavu sa par kapi ulja i naglo proprziti..znaci na visokoj temperaturi samo da mu koza popuca,pa skloniti u stranu ili staviti u tepsiju ,pa u rernu da se pece sve dok koza ne popuca na paradajzu,ali paradajz mora ostati istog oblika ,ne smije pustiti sok.

_DSC0233


Premijesiti tijesto,razviti ga ,pa iskidati skuhani krompir,onako u vecim komadicima (bez ljuske,na jednu polovinu tijesta,zatim preklopiti drugim dijelom tijesta i spojiti stranice ,ostaviti na stranu da se odmori tijesto i ponovo malo poraste prije pecenja ili

iskidati krompir direktno u tijesto ,pa ga zatim premijesiti i razviti do zeljene velicine,ostaviti na stranu da odmori.

Prije pecenja ,napraviti udubljenja na fokaci i u svko udubljenje staviti paradajz,pored zabosti malo ruzmarina,pouljiti i posoliti.

Zagrijati rernu na 200C.
Peci 30 minuta,odnosno dok ne porumeni.

Po zavrsetku pecenja,malo je politi maslinovim uljem i ostaviti 10-ak minuta da se ohladi.

_DSC0236

Jos jedna zdrava poslastica.
Ovo je u stavri kasica,koju i djeca mogu jesti ,samo bih tada preporucila da se umanji kolicina kajsija,a poveca naranca!!!


_DSC0218


Kasica od suhih kajsija i narance

Sastojci:

1 zlica badema,oraha
150gr suhih kajsija
2 zlice meda
2 narance-ociscene od korice
50gr jogurta
1 zlica smedeg secera

Ako koristite bademe ili orahe za dekoraciju,tada ih izrezite na trakice i poprzite u tavi.

Sve sastojke (osim oraha,badema) staviti u blender i izblendati dok se ne mapravi gusta smjesa koja nece biti skroz glatke strukture..vise je kao kasica.

_DSC0209

Sipati u case,posuti odozgo ,sta zelite ,badem,orah,pistacije..ohladiti i ohladeno konzumirati.

Primjedbe

  1. Ja sam pravila pre neki dan sa parmezanom i potpuno sam oduševljena jer je to bio prvi put da umesim nešto slično :) Očarana sam fokačom tako da ću verovatno isprobati i ovaj recept, taman imam i lep domaći čeri paradajz :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam jučer proučavala recepte za focacciu s pumidorima. Na kombinaciju s kompirom nisam naišla, tako da ću moarti i ovo isprobati. Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikad dosta nacina za focaciu.Ovu bi mogla da se jede bez ikakvih dodataka;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fotografije su extra, focacciu obožavam, pogotovo s rajčicama sada u sezoni, prava divota! I desert ne zaostaje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve tako primamljivo ukusno izgleda da je ovo milina..ova focaccia me posebno oduševila savršenstvo je..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svidja mi se focaccia i moracu da je probam!!Hvala ti za divne recepte:))

    OdgovoriIzbriši
  7. focaccia uvijek i svugdje.
    odličan recept :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I mi svi volimo focaccie i to na razne načine. Do sada nam je bila omiljena sa belim lukom, ali ova jako lepo izgleda. Posebno mi je interesantno dodavanje krompira... Probacu! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Interesantan dodatak krumpira u tijesto.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ah, focaccia! Volim, a svidja mi se i ovaj recept!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …