26. srp 2012.

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita

Kore

           400 gr brašna  
        170gr masti (ili 20 dag maslaca)
           80 gr  šećera
           1/2 praška za pecivo
           1 jaje
           5 žlica mlijeka


  • Krema I


  •            2 jaja
               3 žlice šećea
               3 žlice brašna
               4 dcl mlijeka
               25 dkg margarina
               10 dkg šećera u prahu  
            1 limun


  • Krema II


  •            3 žlice kiselog pekmeza

    Priprema:


    Od svih navedenih sastojaka zamijesti tijesto da bude glatko i ostaviti 1/2 sata u hladnjaku pokrivenog prozirnom folijom.
    Tijesto podijeliti u tri jednaka dijela, pobrašniti površinu i razvaljati na veličinu pleha 20x35 cm. Izbosti vilicom i peći na okrenutom plehu.
    Kore ne smiju porumeniti, moraju ostati bijele.
    Za kremu je potrebno izraditi pjenasto 2 cijela jaja sa 3 žlice šećera i 3 žlice brašna
    . U tu masu dodati 1 dcl mlijeka.

    Zakuhati 3 dcl mlijeka i u to dodati masu od razmućenih jaja. Kuhati dok se ne zgusne, a potom ohladiti.
    Izraditi margarin sa šećerom u prahu, dodati ohlađenu kremu, a zatim izribanu limunovu koricu i sok od limuna.


    Slagati kore:
    Prvu koru premazati kiselim pekmezom, te prekriti 2 korom, zatim premazati sa kremom i prekriti trećom korom.

    Broj komentara: 16:

    1. Ma ja bih pristala i na onako visok kolačić s prve fotke

      OdgovoriIzbriši
    2. volim ovkave kolače, podsjeća me na omiljenu mađaricu!

      OdgovoriIzbriši
    3. Pita zaista predivno izgleda, a posebno mi se dopada ova kombinacija sa dzemom:)

      OdgovoriIzbriši
    4. Odlican je i lijpo se reze..ja sam rezajuci okrenula gornju stranu dole :) !!

      OdgovoriIzbriši
    5. prekrasan kolač, ja obožavam ovakve pite!

      OdgovoriIzbriši
    6. Aaaa koja ljepota ovako s pekmezom, sviđaju mi se okusi jako! :)

      OdgovoriIzbriši
    7. I izgleda tako, kremasto i jako jako fino. Divno!

      OdgovoriIzbriši
    8. divno izgleda, ovako obrnuto baš lepo izgleda :) beležim link :)

      OdgovoriIzbriši
    9. Bas je lepa, mnogo mi se svidja :))

      OdgovoriIzbriši
    10. Divna je... Jako volim ovakve kolace...

      OdgovoriIzbriši
    11. Da, zaista ti kiselkasti džemovi daju tako dobar šmek kolačima, a kore sa mašću su tako sipkave i tope se da se sigurno fenomenalno slažu sa kremom.

      OdgovoriIzbriši
    12. Izgleda i zvuči jako dobro, sviđa mi se što ide limun, pa još kiselkasti pekmez, sigurno je jako ukusno i osvježavajuće !

      OdgovoriIzbriši
    13. Odlično izgleda, baš mi se sviđa.

      OdgovoriIzbriši
    14. Evo me tek sad, a stavila sam zvjezdicu kraj posta da ti moram doći, jer moram ovo napraviti, ne mogu oči skinuti s njih!

      OdgovoriIzbriši
    15. Moram ovo napraviti - oduševljena sam!!!

      OdgovoriIzbriši
    16. Volimo ovakve pite,jos kad kisi.Obavezno je probam:))

      OdgovoriIzbriši

    Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.