Preskoči na glavni sadržaj

Koliko-toliko zdravi muffins

Nista danas nije zdravo ili kako za koga...svi smo drugaciji pa nam je i ishrana takva.
Zato sam i rekla da je ovaj kolac/mufin koliko -toliko zdrav jer nema puno secera ali ima brasno...eh ..ukusan je  ai lijepo mirise na cimet :)





   Muffin od jabuke i cimeta I

230gr integralnog brasna
3 zlicice( cajne) praska za pecivo

1 zlicica cimeta
2 zlice(jusne) smedeg secera
100gr grozdica
1 zelena jabuka-izrendana
   +
60gr omeksalog maslaca
150ml mlijeka
2 jaja


 U zdjelu staviti brasno,prasak za pecivo,secer,cimet,grozdice i izrendane jabuke,sve izmijesati da se grozdice i jabuke izmijesaju izmedu brasna,tako ce tijesto mufina biti barsunasto i prozracno a ne sljepljeno...

U dubljoj casi rucno izmijesati jaja,omeksali maslac i mlijeko i to sipati u zdjelu,kod suhih namirnica.

Pripremiti 12 papirnih kosarica za mufine(moje su od papira za pecenje i mufini se NISU zalijepili).popuniti ih i staviti peci u predhodno zagrijanu rernu na 180,oko 25 minuta.





Moje papirne kosarice su bile srednje velicine i ja sam dobila 12 komada mufina,no ako ih pecete  i pravite vece,tada ce ih doci manje...sve zavisi od kosarica koliko ih punite...mufini nece bas puno narasti prilikom pecenja ali sasvim dovoljno da ne budu gnjecavi i zbijeni.







***Mislila sam da su ih moji ukucani sve pojeli ali nisu jer su imali nesto drugo za zasladiti se,tako da sam bila iznenzadena,da 3-i dan imaju istu svjezinu kao na dan pecenja..nisam ih cak ni grijala u mikrovalnoj ali sam ih prepolovila i namazala zlicicom domace marmelade od kajsije..tako mi se jelo slatko i dodatak marmelada je povecao secer koji je meni ocito bio preko potreban ;)

I vec kada sam  u kombinaciji jabuka-cimet,da zapisem jos jedan recept,isproban,pojeden  bez slikanja...neki drugi puta cu da slikam samo da mi se recept ne zagubi.


Mufin od cimeta i jabuka II

2 jabuke,malo kiselkaste
300gr brasna
1 vrecica praska za pecivo
100gr krupnijeg smedeg secera(demarera)
2 zlicice cimeta
40gr oraha,krupnije isjeckati
250gr kiselog mlijeka
(ja koristim 250ml mlijeka+1 zlicica limunovog soka)
80ml ulja
2 jaja
extra smedeg secera i cimeta,za posip odozgo

    Zagrijati rernu na 180C.
Pripremiti kalupe za mufinse.
Tanko isjeci na kriske jabuke,ali ostaviti 24 komada za staviti odozgo.

Sastaviti brasno,secer,prasak za pecivo,cimet u zdjelu,zatim dodati jabuke ,pa ih promijesati kroz brasno...dodati mokre sastojke,kiselo mlijeko,jaja i ulje,koje izmijesamo  u dubljoj zdjelici prije nego sipamo u suhe sastojke.

Promijesati smjesu da se sve spoji,napuniti kalupe za mufinse,sloziti kriskice jabuka,koje smo sacuvali,posuti mjesavinom secera i cimeta i staviti peci.

Peci oko 25-30 minuta.
Ohladiti i posluziti.



Primjedbe

  1. Neka su oni koliko-toliko zdravi, ali sam sigurna da su jako ukusni. Gdje god su jabuke i cimet, užitak je zagarantiran.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni su... Jabuke i cimet - nedostaje mi ta kombinacija, dugo nisam pravila nista od jabuka...

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da je kombinacija jabuka - cimet jedna od najfinijih ikad, pa su mi muffini baš krasni :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iako niti ja ne znam što je danas baš skroz zdravo ovo je sigurno zdravija verzija muffina i omeni djeluju jako ukusni i fini. Jabuke i cimet su provjerena kombinacija , a sigurna sam da im je domaća marmelada od marelica kasnije dala i dodatni okus i aromu. Odlično izgledaju, bilježim ih i pravim !

    OdgovoriIzbriši
  5. Mirjana, osim voća nema zdravog slatkiša, taj ne postoji, a kad moramo da biramo onda svakako da je domaće znatno bolje od kupovnog. Retko pravim mafine, ali uvek se dohvatim cimeta, čak ga i dodajem kolačima tamo gde mu mesto nije. Volim kako ispuni kuću tum božanstvenim mirisom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se čini baš jako ukusno

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …