2. ruj 2012.

Cokoladno-karamelni tart



Danas je Dan Oceva u australiji i djeca po obicaju treba da kupe poklon za oca.?!
Sve to ide u komercijalne svrhe,no ,ne mogu se ja uvijek protuvrijeciti necem sto drugi radi...bilo kako bilo ,djeca su kupila i obradovala oca prema njihovim mogucnostima,a ja sam "nama" svima ispekla poslasticu.

      Za tijesto je potrebno:
 
1 solja brasna(250ml)
2 zlice kakao u prahu
3 zlice secera u prahu
100gr maslaca
1 zumanjak
1 zlica likera od ljesnjaka ili kave ili hlana voda

   Razmrviti maslac u brasnu,kakau i seceru.
Zumanjak razmutiti u tekucini koju koristite,neki liker ili voda,pa dodati u mrvicastu smjesu ,koju treba izraditi u prhko tijesto.

umotati dobiveno cokoladno-prhko tijesto u prozirnu foliju i ostaviti da se malo odmori u frizider.

U meduvremenu za cokoladni biskvit,otopiti
 
100gr cokolade
50gr maslaca...pustiti da se prohladi.

Izvaditi tijesto i razviti u kalup(34x10cm)sa pomicnim dnom,poravnati ivice,izbockati viljuskom,  zatim staviti preko tijesta papir za pecene i napuniti ga perlicama  koje drze tijesto da se ne dize prilikom pecenja.
*moze posluziti i suhi grah ili riza,ako nemate perlice *
Peci tako u predhodno zagrijanoj rerni na 200C 12 minuta,zatim skinuti papir i perlice i jos peci 10-ak minuta.

Dok se tijesto pece,napraviti karamel umak,kojim premazemo toplo tijesto.







Karamel umak:
 
375 -400gr slatkog kondenziranog mlijeka
50gr maslaca
80gr smedeg secera

  U teflonskoj serpici  zagrijati sve namirnice i kuhati dok se umak ne stisne...kada kuhacom prodete po dnu,ostane cisto,umak se ne siri brzo po serpici ..takav umak premazati po pecenom tijestu,poravnati i ostaviti dok pripremimo biskvit.

Cokoladni biskvit:
 
1 jaje
1zumanjak
2 zlice secera
+
100gr otopljene cokolade + 50gr maslaca,dodati u pjenasto umucena jaja i lagano sipati preko karamel umaka.

Sve ponovo vratiti u rernu  da se pece na 180C oko 30 minuta.

Broj komentara: 7:

  1. Sočno i baš onako kako volim. Kombinacija ookusa je predivna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Takvi tipovi kolacu su mi jako dragi...ja sam pravila 'kesten' tart;
    Ostalo nesto kesten pirea i istopljene cokolade, pa sam sve smijesala- odlicno bilo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršeno: moja najdraža kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo mi se jako sviđa ! Kod nas se Dan Očeva ne obilježava, ali naći će se već prigoda za ovakvu slasticu !

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda odlično, svidja mi se!
    kombinacije u receptu su mi super, karamel obožavam, mislim da cu ovaj tart vrlo brzo isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.