Preskoči na glavni sadržaj

Mesne okruglice u paradajz sosu





Svako od nas ima neki svoj recepet po kome priprema okruglice/cufte ili polpete.
Uobicajeno se serviraju u paradajz sosu sa pastom ili kruhom..a ponegdje u domacinstvima uz pire krompir.

Meni su najbolje kada odstoje jedan dan,tada mi je okus najljepsi.

  Mesne okruglice u paradajz sosu

180ml maslinovog ulja
1 glavica luka,sitno isjeckati
100gr pinjola,isjeckati na krupnije
3 cenja cesnjaka
50gr persinovog lista,isjeckati sitno+
malo ruzmarina ,bosiljka,ali samo malo da pridonesi ukusu.
2 zlicice sjemenki komoraca(fenel),samljeti
oko 60gr krusnih mrvica,od svjezeg kruha
250gr ricotta sira
20gr parmezan sira,rendani
1 jaje
1limun-rendana korica
sol,biber
500gr mljevenog mesa
(svinjetina ili govedina)

   U tavi na malo maslinovog ulja preprziti sitno isjeckani luk,dodati pinjole i kratko prziti.
dodati protisnuti cesnjak i jos kratko proprziti.

Dodati u zdjelu,persin,bosiljak,ruzmarin,sjemenke komoraca koje smo samljeli,sir,rendanu koricu limuna i jaje i na kraju meso.

Prohladiti luk i pinjole i njih dodati u zdjelu,zaciniti sa soli i biberom i izmijesati da se sve namirnice sjedine.
Ostaviti smjesu u frizider oko 30 minuta.

Velicinu okruglica odredite sami..50gr za svaku bi bilo sasvim dopvoljno,no ipak vi znate kako vasi ukucani vole.

U tavu ponovo dodati ulja,pa prziti okruglice,dok ne dobiju zlatno braon boju.
Pecene vaditi u zdjelu ili tanjur.




Za paradajz sos vam je potrebno:

800gr paradajza,svjezeg
ili
800gr paradajza iz konzerve
100ml crnog vina
1 glavica luka-ako volite

      Ako koristite svjezi paradajz,tada malo zarezite (kao x)svaki paradajz,prelite ih vrelom vodom,ostavite 20sekundi,zatim prebacite u ledenu vodu..kozica ce se jako lako oguliti.

Isjeckati meso paradajza,dodati vino i sve zajedno lagano kuhati u serpici dok vino ne izhlapi,zatim dodajte mesne okruglice,poklopite i kuhajte na niskoj temperaturi slijedecih 10-ak minuta.


 
 


Ja uvijek najprije proprzim na maslinovom ulju sitno isjeckanu glavicu luka,onako da lijpo pozuti,zatim dodam sve ostalo.

 
Pogaca je radena po ovom receptu,!!

Primjedbe

  1. Sline mi cure za ovakvim ručkom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi se sviđa ovaj recept jer nisu uobičajene mesne okruglice, već su obogaćene raznim dodacima, a posebno mi se sviđa dodatak ricotte

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobre ćuftice, jako lijepo iskombinirani sastojci i vjerujem da su posebno ukusne. Ja ih ne radim često u paradajz sosu , ali ove nasprosto mame. Lijepo si ih servirala, zadnja slika mi je posebno lijepa !

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš pravo, svatko radi neku svoju varijantu. U zadnje vrijeme stalno radim neponovljive varijante jer su u stvari recepti izmješani. Sada mogu u jednu takvu varijantu ubaciti i nešto od tvojeg recepta jer mi se jako sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sastojci ih cine drugacijima,ja sam ih probala samo sa paradajz sosom,a mozda bi isle i sa nekim bijelim sosom,no nekako mi se paradajz bas uklapa zbog sira,koji volim jesti sa paradajzom,zatim fenel,komorac koji pecem u rerni i dodam jedan paradajz cisto da ublazi mirisa ujedno komorac svojim mirisom smanjuje kiselinu koji daje paradajz.....ideju sam pokupila na poslu,tamo se kroz pricu dosta cuje,amo treba provesti u djelo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko kuharica toliko recepata za mesne okruglice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ćufte u paradajz sosu bi najiskrenije mogla jesti svaki dan, i tvoja varijanta mi se jako dopada, naročito dodatak pinjola mesu. Odlična ideja!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve super izgleda ali najbolji mi je još kruh u pozadini ima krasnu boju ...
    Moj Savjetnik

    OdgovoriIzbriši
  9. Ivana,pogaca koja se vidi na stolu je radena po ovom receptu
    http://www.coolinarika.com/recept/709356/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …