6. ožu 2015.

Pohovane mesne okruglice s jajetom

             




                  Scotch eggs,take ovdje zovu,a meni vise pase naziv,mesne okruglice ili loptice !!
Prikladan mi je recept i za nadolazece Blagdane.
dosta recepata na istu temu,kruzi netom ali
ja cu napisati kako sam ih ja pravila,a vi izaberite recept koji vama odgovara.

Potrebno je :

8 meko kuhanih jaja- kao nadjev za okruglice
2 jaja-za pohovanje
800gr mljevenog svinjskog mesa
2 zlicice sjemenki komoraca,samljeti ili zdrobiti
1 zlica senfa
soli i libera po ukusu
malo persinovog lista,vlasca-sve to sitno isjeckati
1 jaje
2 kriske svjezeg kruha-napraviti mrvice za mesnu smjesu

Za paniranje je potrebno:
jaj,mrvice,brasno..sve odokativno
ulje za przenje/oko 2 litra

  Od trazenih sastojaka napraviti mesnu smjesu.
smjesu podijeliti na 8 priblizno istih dijelova.Ostaviti na stranu,prekriveno da se ne susi meso na zraku...najbolje odloziti u frizider dok vam ne budu trebala .

Jaja skuhati oko 3 minuta,to znaci od kada voda provrije,kihati jos 3-4 minuta....ja volim malo vise kuhano ali recepta radi sam radila ovako, da mu zumanjak bude gotovo nekuhan jer ce se jos jednom prziti ,zajedno sa mesom.

Znaci ,skuhati jaja,odmah staviti u ledenu vodu da se zaustavi proces kuhanja i ostaviti da se potpuno ohlade.
Ponekada je jako tesko skinuti ljusku jajatu ali polako i ustrajno,bez nervoze,moze se uraditi ja sam zivi primjer :)

Kada imamo sve spremno,pocinjemo sa pravljenjem okruglica...ja sam svki dio mesne smjese istanjila izmedu dva komada prozirne folije,skinula jedanu foliju,stavila jaje,zatim sa onom folijom sto je ostala na dnu ,polako podizala okolo krajeve da se smjesa sastavi..kada se sastavilo,malo zavrtiti foliju da se dobije okruglica/loptica.

Uraditi isto tako i sa ostalim jajima i smjesom.

Sada smo spremni za paniranje/pohovanje !

Uliti u dublju serpu oko 2 litra ulja,zagrijati na 170C ili otprilike vi znate uobicajeno na kokoj temperaturi pohujeye meso !!
Kada je ulju zagrijano,polako zlicom spustiti u zagrijano ulje ,onoliko okruglica koliko moze stati a da se ne dodiruju ,kako bi se okretale i ravnomjerno przile.





Kada dobiju zlatno-zutu boju,gotove su..na zalost nisam vremenski pratila koliko sam ih ja przila.

Przene odlagati na papirni ubrus/salvetu.


Servirati toplo ili hladno,jednako je ukusno i jedno i drugo.
Kao hladno jelo uz to pase salata od rotkvice a za toplo neki umak koji vi volite,ja volim hren,ali posto ne mogu da ga nadem,napravim si bijeli umak u koji dodam malo hrena iz teglice.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.