Preskoči na glavni sadržaj

Caneloni sa povrcem i sirom

_DSC2269
Potrebno je:

1 zlica maslinovog ulja
1/2 male tikve/bundeve(butternat),oko 300gr
1 velika mrkva
1 velika tikvica(ja stavila 2)
1 svezanj spinata(moze 50gr zamrznutog)
500gr sira(ricotta)
2 jaja
pakovanje gotovih canelona(200gr)
650gr paradajz umaka za pastu(kupiti ili praviti)
50gr mozzarella sira(rendani)



Bundevu/tikvu, ocistiti i izrendati.
Isto tako uraditi sa mrkvom, a tikvicu samo oprati i izrendati.

U dublju tavu staviti ulje, pa prodinstati izrendano povrce, samo
toliko da uvene.

Posoliti i pobiberiti.

Sir staviti u zdjelu, zajedno sa jajima, dobro umutiti.
Pola smjese od sira, dodati u povrce i time puniti
canelone.
sloziti
u zdjelu, preliti umakom od paradajza i pokriti ostatkom sira, zatim
sve posuti mozzarellom
Staviti da se pece na 180C oko 30min.poklopljeno folijom,
zatim otkriti i jos dopeci 10min.
Peceno,prohladiti

_DSC2274

Dijetalno,zdravo,hranjivo,kako za djecu,tako i za odrasle…

Posluziti uz salatu po vasem izboru…

I dok vani temperatura prelazi 35C ,ja se hladim sa ovim finim sladoledom od jogurta i limuna :)!!!
Ja opet suprotno od Vas ,ali stacu kada mi je vruuuuceeee!!!

Primjedbe

  1. Your blog is great
    If you like, come back and visit mine: http://b2322858.blogspot.com/

    Thank you!!Wang Han Pin(王翰彬)
    From Taichung,Taiwan(台灣)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično i lagano jelo,obožavam ga!
    Lp.Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  3. Blago tebi Mirjana, ti se tamo hladis sladoledom a ovde vani ni pseta da izvadis, koliko je zima. Brz recept ali je super. Ja stavljam kackavalja umesto ricotte a probacu i tvoj recept. Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  4. He,he rekla sam ja da ja uvijek suprotno od cijelog Svijeta !!!:))
    Pozdrav vam saljem iz tople Australije!!!

    Thank you Wang Han Pin !!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični, baš onako sočno i pikantno izgledaju!
    Sviđa mi se punjenje iako ja ih volim sa svim postojećim punjenjima! Lijepe sličice!

    OdgovoriIzbriši
  6. odlični caneloni ! sviđaju mi se sastojci a kao i uvijek kod tebe izgledaju savršeno ! uh, zavidim ti na 35 stupnjeva, mjenjam zimu za ljeto :)) Odličan sladoled za rashladiti se, baš izgleda osvježavajuće.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjecam se mog prvog pokusaja da napravim kanelone...Na paketu je pisalo da treba da se skuhaju prvo - KATASTROFA, zalijepile su se i bilo je nemoguce filovati ih. Ove sa sirom su super. Krasan recept!

    OdgovoriIzbriši
  8. Volimo mesne canelone, ali ja volim povrtne i ovi tvoji mi mame zazubice!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …