11. pro 2010.

Caneloni sa povrcem i sirom

_DSC2269
Potrebno je:

1 zlica maslinovog ulja
1/2 male tikve/bundeve(butternat),oko 300gr
1 velika mrkva
1 velika tikvica(ja stavila 2)
1 svezanj spinata(moze 50gr zamrznutog)
500gr sira(ricotta)
2 jaja
pakovanje gotovih canelona(200gr)
650gr paradajz umaka za pastu(kupiti ili praviti)
50gr mozzarella sira(rendani)



Bundevu/tikvu, ocistiti i izrendati.
Isto tako uraditi sa mrkvom, a tikvicu samo oprati i izrendati.

U dublju tavu staviti ulje, pa prodinstati izrendano povrce, samo
toliko da uvene.

Posoliti i pobiberiti.

Sir staviti u zdjelu, zajedno sa jajima, dobro umutiti.
Pola smjese od sira, dodati u povrce i time puniti
canelone.
sloziti
u zdjelu, preliti umakom od paradajza i pokriti ostatkom sira, zatim
sve posuti mozzarellom
Staviti da se pece na 180C oko 30min.poklopljeno folijom,
zatim otkriti i jos dopeci 10min.
Peceno,prohladiti

_DSC2274

Dijetalno,zdravo,hranjivo,kako za djecu,tako i za odrasle…

Posluziti uz salatu po vasem izboru…

I dok vani temperatura prelazi 35C ,ja se hladim sa ovim finim sladoledom od jogurta i limuna :)!!!
Ja opet suprotno od Vas ,ali stacu kada mi je vruuuuceeee!!!

Broj komentara: 8:

  1. Odlično i lagano jelo,obožavam ga!
    Lp.Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Blago tebi Mirjana, ti se tamo hladis sladoledom a ovde vani ni pseta da izvadis, koliko je zima. Brz recept ali je super. Ja stavljam kackavalja umesto ricotte a probacu i tvoj recept. Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  3. He,he rekla sam ja da ja uvijek suprotno od cijelog Svijeta !!!:))
    Pozdrav vam saljem iz tople Australije!!!

    Thank you Wang Han Pin !!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični, baš onako sočno i pikantno izgledaju!
    Sviđa mi se punjenje iako ja ih volim sa svim postojećim punjenjima! Lijepe sličice!

    OdgovoriIzbriši
  5. odlični caneloni ! sviđaju mi se sastojci a kao i uvijek kod tebe izgledaju savršeno ! uh, zavidim ti na 35 stupnjeva, mjenjam zimu za ljeto :)) Odličan sladoled za rashladiti se, baš izgleda osvježavajuće.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjecam se mog prvog pokusaja da napravim kanelone...Na paketu je pisalo da treba da se skuhaju prvo - KATASTROFA, zalijepile su se i bilo je nemoguce filovati ih. Ove sa sirom su super. Krasan recept!

    OdgovoriIzbriši
  7. Volimo mesne canelone, ali ja volim povrtne i ovi tvoji mi mame zazubice!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.