Preskoči na glavni sadržaj

Piletina i pogacice

_DSC2400

Da najcesce je koristim jer je vole,a i brza je za pripremu.
Jelo mozete pripremiti odmah u vatrostalnoj posudi koja ce kasnije ici u sporety da se jelo zavrsi ili kao ja peci u tavi ,pa prebaciti u vatrostalnu posudu..vise suda za pranje,ali ja sam navikla !


Potrebno je :

1 zlica ulja
600gr pileciceg mesa(nadbatak)
250ml pileceg temeljca
2 cenja cesnjak
2 zlice brasna
1 glavica luka
300ml vrhnja za kuhanje
1 zlica senfa (sa sjemenkama)
300gr bundeve/tikve
150gr gljiva(sampinjomi)
1/2 case(od 250ml) paradajza susenog na suncu iz ulja
persunovog lista-po potrebi
1 malu zlicu suhog bosiljka

Ociscenu piletinu preprziti s obje strane samo da se zapece,na sasvim malo masnoce.
Odloziti u tanjur i pokriti do upotrebe.

U tavu sipati ulja samo ako je potrebno,pa dodati sitno isjeckani luk i cesnja,prziti da pozuti.
dodati brasno i sve izmijesati da se brasno poveze sa lukom.

U dublju posudu sastaviti,pileci temeljac,vrhnje za kuhanje i senf,pa time zaliti luk i brasno.

Dodati nazad komade piletine i jos k tome dodati gljive koje samo prerezati na pola ako su puno velike,1/2 case od 250ml isjeckanog paradajza susenog na suncu(iz ulja)i bundevu/tikvu izrezanu na vece kockice.

Poklopiti i pustiti da kuha na laganoj vatri 10-ak minuta.

u meduvremenu pripremiti POGACICE
POGACICE
50gr slaninice ili suhog vrata
1 casa samodizajuceg brasna ili obicno brasno i zlicica praska za pecivo
25gr maslaca
50gr parmezana
125ml mlijeka ili staviti pola mlijeko,pola jogurt

U zdjelu staviti samodizajuce brasno (mozete koristiti obicno brasno i dodati zlicicu praska za pecivo),i maslac pa ga umrviti sa brasnom u mrvice.

Dodati najsitnije sto mozetet isjeckanu slaninicu,pa sve zamijesiti sa mlijekom u koje smo dodali zlicu jogurta.

Tijesto razviti ne previse debelo(oko 2mm)i vaditi krugove .

Iz tave pretresti piletinu u posudu koja moze ici u sporet i poslagati pogacice odozgo,te svaku premazati mlijekom,pa staviti peci na 200C oko 12 minuta,da porumene.

2010-12-01 0011

Posluziti dok je jos toplo !!

Na kraju po zelji zasladiti sa ovim jako jednostavnim kiflicama u koje ne idu jaja!!:)
Ime su dobile po osobi od koje sam dobila recept,ona je inace predstavnik za AMC posude u Sydney-u.


_DSC2478

ANICINE KIFLICE

250gr Copha(kokosovo ulje)
600ml vrhnja za kuhanje
oko 3 case (od250ml) brasna
1 zlicica praska za pecivo
prstihvat soli(pola male zlicice )
Dem od sljive -za nadjev
secer u prahu-za posipanje

Cophu izrendati na rende,dodati vrhnje i prasno s praskom za pecivo.
Od tih namirnica napraviti tijesto,koje ne smije biti pretvrdo,a ni premekano,zbog toga treba sve namirnice da budu hladne.

Tijesto podijeliti na dva ili tri kruga i isjeci ili cetvrtasto pa zaviti kao krosane..sve zavisi od vas,ja volim krugove i napravim 2 kruga,jedan podijelim sitnije ,a drugi krupnije trokute,takve ce biti i kiflice.
Staviti u lim na papir za pecenje.

Peci na 200c,15-20 minuta!!!!


_DSC2473
Tu isto treba gledati vrijeme da se ne prepeku
Tijekom pecenja ce biti dosta masnoce,ali kada se ispeku ,sve ce to da upiju,tako mora biti :).

Primjedbe

  1. Izgleda jako slasno,odlično!
    Ugodan vikend i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş. ellerinize sağlık, çok leziz ve şifa dolu bir lezzet olmuş.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Videla sam na Coolki pre neki dan i oduševila me je ova piletina. Pravila sam nešto slično sa knedlama koje se stave preko kremastog mesa i povrća, a ove pogačice su prelepe. Kod nas je paradajz u ulju jako slan i jak tako da bi verovatno manje trebalo. Odlično i zabeleženo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Zondra,tebi takoder ugodan vikend!!
    Saygilar Fuat !!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. ovu piletinu sigurno bilježim jer je odlična varijacija chicken with dumplings - pogačice mi se baš sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
  6. imam slican recept za kiflice ali s puno vise slatkog vrhnja. ja ih zovem brankine kiflice, po kumi mog muza od koje sam i dobila recept. pokusala sam nekoliko puta napraviti ih po tom receptu i odustala jer su njene tako savrsene (upravo kao i tvoje). moje uvijek ispadnu nekako nakrivljene i jadne.:(

    OdgovoriIzbriši
  7. uh pogačice ! :), odmah su mi zapele za oko , tako dobro izgledaju ! a i sve ostalo je odlično. I ja sam ljubitelj piletine tako da mi recepti sa piletinom uvijek dobro dođu. Ovo je izvrstan ručak, a kiflice za kraj baš točka na i.
    Ja sam inače u potrazi za kokosovim uljem , i još uvijek ga nisam pronašla :( niti u trgovini zdravom hranom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jooooj i ovo ti kraduckam! Predobro izgleda! Sve onako kremasto i ...... evo su mi puno usta, ne mogu ni tipkati! :)))) Uhhhh! :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno. ne znam sta je ljepse. A slike tako mame.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …