7. kol 2018.

Limun kolacici

     Nastavljam u slatkom  nizu...naime,dobila sam limuna,pa sam ga morala iskoristiti.
Keksici su uvijek dobro dosli  u mojoj kuci....malo ih gustamo uz kavicu,malo onako,usput da se zasladimo a pokoji i do komsiluka dodje :) !




Za kolacice na je potrebno:
260g brasna
60g secera u prahu
150g hladnog maslaca
1 zumanjak
1 vanilin secer
1 limun,narednati koricu
2 zlice soka od limuna


Meringue:
1 bjelanjak
70g sitnijeg(finiji kristal) secera
1 zlica limunovog soka


   Ja koristim sjeckalicu za hranu,pa u nju stavim najprije brasno,secer i hladni maslac koji isjeckam na kockice..pulsiram kratko vrijeme da se maslac izmrvi sa brasnom,zatim dodam zumanjak,rendanu koricu limuna,vanilin secer(ja koristim vanilin pastu),ponovo pulsiram i na kraju dodam sok od limuna.
Jos jedno pustim da motor okrene kompletnu smjesu,zatim je istresem na radnu povrsinu,pokupim rukama i oblikujem disk.zamotam u prozirnu foliju da odmori 20-ak minuta.

Kod mene je momentalno jako hladno,zimski je period pa sam tijesto ostavila vani da odmara na radnoj povrsini ali ako su temperature visoke,posebno u ljetnom periodu,tijesto obavezno mora odmarati u frizideru!!
Dok tijesto odmara ,pripremim limove za pecenje,koje postavim papirom za pecenje.
Odmoreno tijesto razviti na oko 2 mm debljine i vaditi krugove.
moji krugovi imaju promjer 5cm.

Poslagati kolacice na pleh i peci na 200C oko 20 minuta..pripaziti da se ne prepeku!!

U medjuvremenu umutiti bjelance sa secerom i limunovim sokom.
Napraviti Meringue,tako sto cete naprije lagano umutiti bjelanjak,zatim dok mixer radi polako dodavati zlicu po zlicu sitnijeg secera sve dok sve ne potrosite ..mutiti da se dobije fina bijela smjesa kao za sampitu!

Kada su kolacici peceni,mozemo koristiti iste limove za pecenje,samo moraju biti ohladjeni!

Napuniti vrecicu za ukrasavanje i istiskivati na pripremljene limove za pecenje krugove.

Ja sam koristila tzv sultan piping nozzle.



Susiti ih na 80C oko 1 sat.




Kolacice mozete raznovrsno ukrasiti,sa limunovim maslacem,marmeladom  ili ih samostalno jesti,odlicni su,osvjezavajuceg okusa!!

**Ne znam koliko sam kolacica dobila jer sam ih usput jela :)
Imala sam 2 bjelanjka pa sam ih oba iskoristila ,tako da sam imala viska puslica,no one se mogu samostalno jesti ili ih iskoristiti za neki drugi desert!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.