12. pro 2009.

Cokoladna torta s okusom narance



Potrebno je:
- 100gr arancina(naranda,limun)
- 350gr tamne cokolade(70%kakao)
- 225gr maslaca
- 80ml sok od narance
- 85gr brasna
- 230gr mljevenih badema
- 5jaja
- 300gr secera

cokoladna glazura
- 200gr cokolade
- 2dcl slatke pavlake

Priprema
Zagrijati rernu na 180c,oblozitilim
za tortu sa papirom za pecenje.

U serpici otopiti maslac i cokoladu
na niskoj temperaturi;kada je
otopljeno dodati zagrijani sok od narance,
izmijesati
i ostaviti na str. da se hladi.

Odvojiti bjelanjke od zutanjaka,pa

zumanjke izmutiti sa secerom do
svijetlo-zute boje.
U njih dodati ohladenu cokoladu,
zatim lagano rucno mijesati i dodavati

brasno i badem.
Bjelanjke umutiti u cvrst snijeg,pa
i njih dodati,zlicu po zlicu.
Gotovu smjesu sipati u pripremljen kalup
i peci na180c oko50minuta.

COKOLADNA GLAZURA
U zdjelicu staviti cokoladu i pavlaku(iznad pare) i
pustiti da se pocme topiti,zatim lagano
izmijesajte,da dobijete homogenu smjesu
kojom cete premazati tortu.

Ostavite par zlica cokolade u zdjelici,pustite da se ohladi,
pa je umutite mixerom u pjenu.

Time ukrasite tortu odozgo i pospite red arancina okolo!



Posluživanje
Tortu drzite na sobnoj temperatiri 1 sat prije sluzenja!

Broj komentara: 7:

  1. ovo je kao stvoreno za mene, savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantazija: čokolada i naranča su dobitna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova ti je torta pravo savrsenstvo u svakom pogledu. Odusevila sam se kada sam prvi put ugledala recept. Bravo, cista desetka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala,Hvala,drago mi je da mi dajete lijepe komentare,volim ja i kad me se kritikuje!!:))moja mane je sto sam naucena raditi brzo(moj posao to zahtjeva),moji ne pate da im nesto posebno ukrasavam torte,jer ako im se svide figurice ili sl.,nece da jedu,jer im je zao,pa ostajem pritom na prirodnom dekorisanju!!:))

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW, čokolada i naranča! Djeluje moćno! Mislim da bi se udavili u njoj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Konacno isprobana :))))
    Divna je. Hvala puno za recept :)))
    http://finebaking.blogspot.com/2010/01/ruzina-cokoladna-torta-sa-ukusom.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Moja omiljena kombinacija okusa. Javi se neznam gdje se pošalje poruka ovdje na blogu? Foodfan

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.