Preskoči na glavni sadržaj

Snite od limuna,limete i kokosa


Jednostavno,brzo,ukusno !!!!!!
Pravim ove snite,cesto jer su stvarno jednostavne,ali nisam
nikada dodavala limetu??,pa sam ovog puta i nju dodala jer obozavam njen miris!!
Ovih dana se cesto nalazi u bokalu zajedno sa mentom i vodom,najljepse pice za sparne dane .

Za snite Vam je potrebno:
Donji dio
125gr maslaca
60gr secera(finijeg,sitnog)
150gr brasna
60gr kokosa

100gr marmelade od limuna i limete
Gornji dio

100gr maslaca
75gr secera
10ml rendane korice limuna
10ml rendane korice limete
2 veca jajeta ili( 3 manja)
160gr kokosa
50gr brasna

Zagrijati rernu na 200C.
Obloziti lim (30x20)moj je bio manji,pa je kolac visi.
Izmijesati maslac i secer,dok ne postanu kremasti,pa dodati kokos i brasno.
Pritisnuti dobiveno tijesto u oblozeni lim i staviti peci oko 12 minuta.
Izvaditi upola pecen kolac,te ga premazati marmeladom,koju malo izmijesate radi lakseg mazanja po tijestu.
Napraviti od preostalih namirnica gornji dio.
Prvo smanjiti temperaturu na 180C !
U zdjeli dobro umutiti maslac i secer,da ponovo bude kremasto,dodati rendane korice limuna i limete,jedno po jedno jaje i na kraju kokos i brasno.
Sve premazati preko marmelade i staviti peci ,jos 20 minuta.

Ohladen kolac sjeci u uske i duze snite.
Moze da stoji do 3 dana i dobro zatvorenoj posudi .
Prijatno !!

Primjedbe

  1. Mirjana, super ti je kolac. Obozavam tvoje recepte :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan kolač! I ja vrlo često iza tebe napravim tvoje kolače, svi su do sada izvrsno prošli.

    OdgovoriIzbriši
  3. E ovo moram probati. Sadrži sve ono kaj svatko od nas u kući ponaosob voli! Javim! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam tražila neki jednostavni kolač čije ću namirnice uvijek imati kod kuće, a limun i kokos, super kombinacija. Danas ga radim.

    OdgovoriIzbriši
  5. sjajan recept. ja sve više volim limunkaste kolače, tako da ovaj čuvam i bilježim :))

    a znaš da je tema ovog mjeseca agrumi u igri AJME KOLIKO NAS JE :).. pa ovo je krasna ulaznica

    OdgovoriIzbriši
  6. odličan recept! kao i uvek imaš nešto interesantno:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Rekla sam da je jednostavno :D
    Za igrice nisam jos usla u stos kako sve radite,a i nemam toliko mira i koncentracije,dok pisem cesto ustajem,jer stalno neko nesta treba,iako im stoji pod nosom,ne vide..tako da ima dosta gresaka u pisanju,koje kad uocim popravim,stoga se izvinjavam ako naidete na neke pogrsno napisane rijeci !!

    OdgovoriIzbriši
  8. Djeluje mi vrlo privlačno. svaka čast, odlični kolači.

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo ti je savrseno, i odmah iskoristavam priliku da ti od srca cestitam na tituli, konacno i zasluzeno!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mirjana, sigurna sam da bi te Mignonne mogla uključiti u igru. Sve je po "PS-u", samo nisi stavila linkove na igru i domaćicu. I ja ti čestitam na tituli CC, ne pratim te na Coolki, ali ti je blog izvrstan.

    OdgovoriIzbriši
  11. Mnogo mi se svidja ova slika, a kolacic mi deluje bas jako fino i mirisno. Nazalost ovde je malo teze naci limetu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …