15. srp 2016.

Vafli (Waffles )sa spinatom i kobasicom

        Jednostavni su za pripremu a jako ukusni i dekorativni na tanjuru...ako ikada budete imali priliku,iskorisrtite je i napravite ove vafle.
Idealni za kasniji dorucak ili kao zamjena kruha za sendvice.



Da bi ih pripremili ,potrebno vam je :

260g brasna
1 zlicica praska za pecivo(5g)
300ml mlijeka
70ml jogurta
100ml ulja
120g chorizo ili domace kobasice
1"saka" mladog spinata
100g feta sira
1 mlcdi luk

              Jaja ,odvojiti bjalanjke od zumanjaka.
Bjelanjke ulupati u cvrsti snijeg,pa lagano umijesati,rukom,pomocu zice za mucenje,zumanjke.
kobacicu sitno isjeckati,sir izmrviti,brasno prosijati sa praskom za pecivo.

U pola kolicine brasna umijesati kobasicu kako bi komadici ostali odvojeni,ne da se prave grudvice.
Preostalu polovinu lagano sipati u smjesu jaja,te isto tako laganim pokretima izmijesati i nastaviti dodavati i ostale namirnice.


Gotovu smjesu ostaviti da odmara dok se aparat za vafle zagrije.


Aparat malo premazati masnocom i na svaku kocku staviti po 2 zlice smjese..odnosno ,sami ce te vidjeti kako vama odgovara.



Ja sam stavljala po 2 zlice smjese i dobila sam 10 komada  vafli,koje su bile malo bucmaste ali tako ih volim...isto tako od kolicine tijesta zavisi i vrijeme pecenja.

moje vafle sam peal 2x,odnosno produzila sam vrijeme pecenja na 2 puta !!


Ideja potekla odavde!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.