Preskoči na glavni sadržaj

Dimljeni losos

_DSC0173

Jos nisam zavrsila sa proslavama i pripremama kolaca,ali necu o kolacima..
sparina nas gusi,ali stomacici ne mogu biti prazni,pa pored svih kolacica i krema,odlucili smo se za jedan fin ,lagan obrok.
Meni je bas bilo odlicno,a i moj muz kaze:"Kako nisam riboljubac,ovo mi je bilo super"!!
Pa evo sta je to bilo super!!:)


Sastojci:

4 zlice maslinovog ulja
45ml limunovog soka
1mali luk(ljubicasti)
2 zlicice cijelih kapara
350gr dimljenog lososa
1 zlica persunovog lista(sjeckan)
biber, po potrebi

U staklenu zdjelu pomijesati:
ulje, limunov sok, luk, persun ,kapare, pa
ostaviti na stranu.

Na tanjur za serviranje, sloziti ,tanko
izrezan losos.

Preliti umak preko lososa i jos po
zelji dodati persunovog lista, bibera
i kapara.

_DSC0179

Posluziti uz casu dobrog vina….

Ostalo mi je nekoliko komadica lososa,pa sam jednostavno ,stavila izmedu fileta ribe koju sam pekla.Malo svjeze mljevenog bibera,sasvim malo soli,limun,maslinovo ulje i poneka svjeza zacinska travcica..pokriti folijom i staviti u zagrijanu rernu ,200C,oko 25 minuta...uz to sam dodala malo slanog krumpira i salatu !!


_DSC0222

Ukus je bio zaista neodoljiv,miris koji je dimljeni losos dao filetima ribe dao je prolaz za slijedeci put,bio je to pun pogodak.

_DSC0223

O slatkisim au slijedecem postu..!!:)

Primjedbe

  1. Predivno,i lagano draga Miro..Ovakvu kombinaciju nisam pravila.Inace veliki sam fan ribe.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …