8. sij 2011.

Dunjina ledena krema

_DSC0234

Gda Dunja,sa bloga "Parfe-Dunja" je postavila recept za kolacice s ledenom kremom nekako pred sam Bozic,a to su dani koje sam ja najvise u zurbi i poslu.

Evo sve je to sada proslo i smirilo se,pa da pokazem sta sam ja uspjela uraditi sa tom kremom.

Nazalost,slike nisu pretjerano lijepe,jer sam polupala objetiv koje najvise koristim 50-200mm(zoom):( :(

Bila sam van sebe za sve sto se desilo,tako da nisam uspjela do kraja ukrasiti male cokoladne casice..na vrh sam planirala staviti malinu ,pa je preliti cokoladom,no sve me je istjeralo iz takta,tako da sam nnekako uradila ove fotke sa micro objektivom koji bas i ne volim.

Evo ovako to sve izgleda !!!!!!

_DSC0232

Pravila sam cokoladne ruze,punjene ledenom kremom i malinama!:)

Silikonski kalup(6 ruza)sam dvaputa namazala otopljenom cokoladom (70%coco),zati sam napunila do pola kremom,koju sam napravila dan ranije i dodala propasirane maline. Zatvorila biskvitom,takoder radenom po njenom receptu,jedino sto sam stavila u biskvit orahe umijesto ljesnjaka .

_DSC0276

Moram priznati da mi se jako svida.
Kremu sam pravila dva puta....prvi puta mi se secer nikako nije dao otopiti,pa sam ponovila sa sitnijim(caster sugar),tu sam imala vise uspjeha i dobila jako ukusnu kremu ,no jos uvijek sam osjecal okus secera pod zubima,e to je ono sto me zanima ,pa bih molila Gdu Dunju da mi odgovori da li se secer mora tako osjetiti ili sam ponovo na "popravnom?" :)

_DSC0250

Posto mi je ostalo svega po malo,biskvita,kreme,cokolade,ja sam se jos malo poigrala i napravila i ovako malo sitnih poslastica!!!

_DSC0244

Broj komentara: 16:

  1. ODLIČNO ! Savršeno izgledaju! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi je zao zbog tvoga objektiva :-(
    Slike su opet ispale fantasticne a kolacici su neodoljivi. I meni se jako svidjeo ovaj Dunjin recept.Svidja mi se ideja sa malinama, mmmmmm.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastično izgledaju a ne sumnjam ni u ukus!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu zamisliti kako si se osecala kad si ostala bez objektiva, ja bi odlepila.
    Ova kremica mi je privukla paznju i planiram nekom prilikom da je probam pa cu imati u vidu ovaj tvoj savet za secer :) Ti si je fantasticno uklopila, verujem da su kolacici bili fenomenalni :)
    Puno te pozdravljam

    OdgovoriIzbriši
  5. Idedja sa malinama je fantastična, a kolačići baš mame...

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno izgledaju! S obzirom na protekle praznike, ne želim zamišljati nikakvi slatki okus, no, sigurna sam da su odlične. Ovi kalupi u obliku ruže su mrak!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako su lijepi ovi kolačići, a na fotkam se ne vidi da je drugi objektiv u pitanju. Meni su lijepe kao i inače. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. uff, mene je sve nešto presjeklo kad sam pročitala za polupani objektiv. baš mi je žao... ali kolačići zato izgledaju sjajno i vjerujem da su jako fini :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hola nuevamente por tu blog ..este postre es una delicia ... esta increible ...me apunto la receta ..desde mi blog BICOS MARIMI

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam sto ste izvojile par minuta i navratile na moje stranice,zadovoljstvo mi je ugostiti vas!!
    Objektiv sam polupala mojoj nespretnoscu..ustvari stajao je na tripoidu za koji sam zapela nogom..uspjela sam sacuvati kameru sto je puuno vrednije od objektiva..moj dragi muzic je to vec sve nabavio i samo cekam isporuku..internet je zaista cudo !!!:)

    OdgovoriIzbriši
  11. baš su slatke ove čokoladne ruže.
    Žao mi je zbog objektiva i drago mi je da stiže novi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi Ruza!

    I made a soap with "crno vino" ... it looks like your cake, but it smells not so good!



    Take a look to

    http://soap-bee.blogspot.com/2011/01/prosecco-und-rotwein-seife-14.html

    Have a nice day

    Sabine from Vienna

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Mirjana, evo me konačno kući. Vidjela sam tvoj upit o ovoj kremi. Evo ovako: ne bi trebala biti gruba da se previše osjeti šećer. Važan je sam početak kad se šećer zagrijava s vodom, on se često rekristalizira i to: kad se topi pre naglo, kad je pre malo vode, ili se temperatura podigla pre visoko. To ovisi i o samoj kvaliteti kristala dotičnog šećera, ako se on rekristalizirao u samoj proizvodnji, nema mu spasa, neće uspjeti. Napravila sam srca s tom kremom pa ću ih sutra objaviti s još opisa pa pročitaj.
    Inače ova ideja s malinama je jako primamljiva, baš pogođeno.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala dunja,sve sam ubrzala u prvom pokusaju i desilo se bas to kristalizacija..drugi puta sam radila "natenane',,polako i cekala da se otopi ,ali traje duuugoo..no treba imati strpljenje jer krema je odlicna!!!!!!:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.