2. velj 2011.

Zeleno osvjezenje

_DSC0019

Mene zelena i plava boja odmaraju i osvjezavaju.
Zato sam sebi dozvolila jedno slatko osvjezenje i sve zato sto mi je v-r-u-c-e !!!!
Ma moze ono i bez vrucine,ukusno,kiselkasto ,ma probajte ...

Zelena vocna salata u sirupu od zelenog caja

1 vrecica zelenog caja
2 zlice vermuta(ja sam pravila bez)
zeleni limun/limeta
1 zlicica secera
450gr voca,isjeckati
(kiwi,zelena dinja,grozde,zelena jabuka,..)
svjezi listovi mente

Skuhati caj u 200ml vode,ostaviti da stoji 5 minuta,izvaditi vrecicu,a caj potpuno ohladiti.
Dodati vermut(ako koristite)izrendanu koricu limete,iscjedeni sok i secer.

Voce oprati,posusiti i izrezati na kriske ili vece komacice,po zelji..
Podijeliti voce u zdjelice i zaliti sirupom od zelenog caja.

_DSC0024

Ukrasiti listicima mente i kriskama limete.

Broj komentara: 11:

  1. Priznajem da je osvježenje, obožavam ovakva lagana jela i deserte.
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ovu kombinaciju često imam za večeru (bez čaja i vermutha) mislim da ću i ovako kombinirati :)) odlično!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno izgleda skroz osvježavajuće.Boje su fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav Mirjana, e ovo je prava poslastica, cisto prirodno. Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo bilježim za vruče dane kada stignu -ovdje je danima temp stalno ispod nule i odvratno je hladno. Tako da ću ovo guštati tek kroz nekoliko mjeseci.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas mi se svidja ova kombinacija sa zelenim cajem, a fotografije su prekrasne! Idem malo prosvrljati po vasem blogu. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kombinacija sa zelenim cajem zvuci super! Moram isprobati... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Healthy, delicious and such a pretty group of green colors!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.