6. velj 2011.

Zobeni keksici

_DSC0221

Vratila sam se na posao!!:)
Novosti koliko zelite,ali isto tako i tuznih vijesti ...ja zaista ne mogu da zamislim da je situacija izmedu bracnih parova sve teza u odnosu na prije npr. 20-ak godina,a da ne pricam jos vise od toga.

Veselili smo se jer se jedna radnica porodila i dobila slatku cupavu djevojcicu ,tamne puti sa veeelikim crnim okicama !!!
Mojeg radnog kolege zena takoder je dogurala blizu svoju trudnocu,pa je on u pripremama za docek voljenog djeteta.
A ja opet extra radim ,neka kada je bebce u pitanju,nije mi tesko.

Radovala sam se jos jednoj vijesti o bebici,ali ima tuzan zavrsetak,naime otac jos ne rodene bebe ih je napustio:(

Jako potresna prica,koja mi jos uvijek odzvanja u usima i gledajuci svoju djecu zahvalna sam svevisnjem da su zdrava i da su dovoljno zreli da razumiju situaciju i zivot!!!!

Mojoj djeci cesto i pored ostalih kolaca pravim keksice kojima su uvijek jednako raduju ,evo ih,jednostani,jeftini a tako fini...

ZOBENI KEKSICI

80gr zobenih pahuljica
130gr brasna
100gr secera(moze i manje)
50gr kokosa
50gr makadamija oraha
2 zlice "Golden sirupa"ili meda
125gr maslaca
1/2 zlicice sode-bikarbone

Zagruijati rernu na 160C(fen).
Limove obloziti papirom za pecenje.
U vecu zdjelu staviti zobeno brasno,secer,kokos i krupnije samljevene makadamija orahe.
U serpicu staviti"golden sirup" ili med,maslac,pa mijesati dok se ne otopi.
Soda-bikarbonu pomijesati sa zlicom tople vode i dodati u serpicu,promijesati i Sipati u suhe sastojke koji su u zdjeli.

Sve izmijesati.Od dobivene smijese uzimati po zlicu tijesta ,stavljati na lim za pecenje ,malo pritisnuti vilicom da se spljosne,da ne budu previsoki.
Ja sam pomocu ruke oblikovala kao kuglicu,pa malo spljosnula i tako stavljala na lim za pecenje.

2011-01-31 003

Praviti razmak kako se keksi prilikom pecenja nebi spojili.
Peci u predhodno zagrijanoj pecnici 10-15 minuta.
Ohladiti i posluzoiti.

_DSC0220

Keksici ce biti mekati i fini za jelo.
dobila sam oko 20 keksica.

Broj komentara: 9:

  1. Mirjana, o Bože, nekada pomislim da je bolje i tako da žena zna na čemu je nego da je sa nekim da gaji decu, a da je u potpunosti sama.
    Keksi sa zobenim pahuljicama se polako pojavljuju i u našoj kuhinji. Zaista su divni i jednostavni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Život je čudo draga moja Ružo !!! Ali da ga gledamo sa vedrije strane - ovi keksići su sjajni !!! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični keksi, baš bi mi sad pasali uz šalicu kave :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Keksi su super, moje ih curice obožavaju, hvala na receptu, spremam ga:)
    Lijep pozdrav i ugodan tjedan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma divni keksici, kao i sve sto napravis :-)
    Usvojiiiiii meeeee :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mirjana, treba da probam, jer jako dobro izgledaju...Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. :) he Sanja,bas mi treba jos jedna sanja !!!,mozda bi se moja pokrenula pored tebe !!
    Keksi su jako fini,ali stvarno ih se mora peci na 160C tko ima rernu na fen,tako ce ostati mekani ako se prepeku budu tvrdi !!

    OdgovoriIzbriši
  8. lijepo izgledaju, bas se premisljam sta da napravim za svakodnevne kolacice koje stoje u kutiji.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.