8. ruj 2010.

Kiflice sa kajmakom





Ima jako puno kiflica pod ovim nazivom,a to sam tek danas primjetila jer me nazvala nasa stara prijateljica da provijerim kako se rade.
Ona ima na papiricu zapisano sta joj treba,a o tome kako se radi nema pojma??? zove mene da provjerim na kompjuteru jer je navodno recept skinut sa interneta!!:))
Dobro sam se nasmijala jer ni naziv nije znala,pa kako da nadem???
Lijepo sam se zapisala sta mi je potrebno ,pa sam imajuci sve kod kuce potrebne namirnice,prionula na posao,a nije mi tesko palo jer volim kiflice,ma kakve bile :)



Ovako,papiric kaze:

1 jaje
3 zlice secera
250gr maslaca
1/2 kartona kiselog vrhnja??
(ja stavila 150gr)
300ml vrhnja za kuhanje
1 prasak za pecivo
brasno po potrebi
(oko 700gr)
dem od sljive

U dublju posudu(zdjelu) stavilti omeksali maslac,dodati secer i jaje i dobro izmutiti.
Zatim dodati kiselo vrhnje i vrhnje za kuhanje pa lagano izmijesati.
Prosijati 600gr brasna sa praskom za pecivo,pa zamijesiti tijesto.
Ja sam sve to radila sa mixerom.
Kada se dobije tijesto,istresti ga na pobrasnjenu povrsinu i jos malo doraditi,te podijeliti na 4 dijela.



Od svakog dijela tijesta oblikovati kuglu,razviti je u krug i isjeci 8 ili 12 trokutova,zavisno kolike kiflice zelite da budu.
Vece kiflice,manji broj komada i obrnuto,manje kiflice,vise komada !!



Na svaki trokut tijesta staviti dem od sljive,smotati u kiflicu.
Stavljati kiflice na lim za pecenje,pa u predhodno zagrijanu rernu da se peku na 200C
15-20minuta.



Tople poseceriti i ostaviti da se ohlade,zatim ih jos staviti u prah secer ako zelite da budu slade!!

Broj komentara: 8:

  1. Mmm...fino, ja ih obožavam.
    Baš su mi sjele za laku noć:))
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno izgledat! A veruvam deka su bule i ukusne. :) Slike su ti ljepe kako i uvek!
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo su ukusne..brzo se prave !!!
    Rummy hvala ,za pohvalu mojih slika ,ali voljela bih da mi budes teacher !!:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam kiflice :D, još kada se ovako brzo spremaju i lepo izgledaju...

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgledaju super, prhke i jako ukusne!

    OdgovoriIzbriši
  6. odlične kiflice i jako fino i lijepo izgledaju !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.