Preskoči na glavni sadržaj

Piletina za rucak??




Svaki puta kad pitam djecu sta bi htjeli da pravim za rucak,misleci da sebi olaksam ,oni kazu:"Bilo sta ,ali neka bude Piletina ! :)"
E pa kad je piletina,evo ja sam pravila ,a oni neka biraju !!


PILETINA NA "FLORENTINSKI" NACIN



Potrebno je;
Bijelo pilece meso(prsa)2 komada,pa prepoloviti duzinski
8 malih krompirica
100gr baby spinata
2 veca zrela paradajza
4 snite topljenog sira
ulje-po potrebi
asparagus i limun

U tavi na malo ulja isprziti(NE skroz) piletinu koju malo zacinite sa soli i biberom.
Nedopecenu piletinu staviti na lim za pecenje.

U tavu dodati spinat i kratko proprziti,samo da uvene,zaciniti i sloziti preko mesa,izrezati paradajza u snite ,pa slozti odozgo preko spinata.

Na sam vrh staviti sir i tako pripremljenu piletinu staviti u rernu da se dopece do kraja ,tj.da sir dobije rumenu boju i istopi se.
U meduvremenu u ostatku ulja isprziti krompirice,pa ih servirati sa piletinom !!

PILETINA "Parmigiana"



Jednostavno..ispohovati pilece bijelo meso koje izrezete na snite(snicle),dodati zacina po vasoj volji,ja stavim samo biber,soli i cesnjak u prahu.

Pripremiti u jedanu zdjelicu svjeze napravljene mrvice od 2 kriske starog kruha(mogu i suhe mrvice)dodati malo rendanog parmezana,sjeckanog persunovog lista.
U drugu zdjelicu stavoto brasno,a u trecu jaje sa malo vode(2 zlice).

Pripremiti tavu u kojoj ce se peci snicle,pa umakati u brasno,jaje mrvice i stavljati u ulje da se peku.
Pecene staviti na papirne ubruse da se masnoca koliko-toliko ocijedi.
Snicle zatim sloziti na lim za pecenje(postaviti papirom za pecenje)pa staviti 2 zlice paradajz umaka i odozgo topljeni sir.
Sve vratiti u rernu ili ispod grilla (tko ima takav sporet),par minuta da se sir otopi,izvaditi vani,posluziti uz salaTU

PUNJENA PILETINA



svako je zove onako kako je navikao,negdje vido,procitao,ja jednostavno radim ovako i kad kazem mojim ukucanima taj naziv,oni znaju vec znaju sta je.

Koristim meso karabatka,kuhanu sunku i tvdrdi sir.
Karabatak ,ocistim od suvisne masnoce,malo baticem za meso "izudaram" :),posolim,pobiberim,slozim na jednu stranu komadic sunke i sira ,pa preklopim drugomstranom.

Rukom dobro pritisnem i paniram na uobicajeni nacin..jbrasno,jaja,mrvice,peci u tavi u ulju.
Svaki peceni komad odloziti na papir,da upije masnocu.
posluziti uz salatu.

Ako zelite mozete piletinu peci krace u ulju,pa je sloziti na resetkastu tepsiju(moze zica za hladenje kolaca) i staviti u toplu rernu jos 20-ak minuta na 180C da se ispece do kraja.
Na taj ce se nacin masnoca slijevati ispod reseteke,pa cete izbijeci upotrebu papirnih ubrusa. !!

Primjedbe

  1. Bas lepo sto si napravila, super izgleda a verujem da je i ukusno...

    OdgovoriIzbriši
  2. na koji god način spremili piletinu ja je obožavam.
    Odlični recepti!
    Lijep pozdrav iz kišne Rijeke.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  3. sve je odlično i teško bi se odlučila samo za jedno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si to zbilja fino napravila, sve izgleda kao u najboljem restoranu i sve mi se sviđa. Naravno, kako piletinu ne jedem, ja ću je samo pripremiti za svoje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala !!
    Meni su sve isto jako dobre,ali prva mi je nekako najbolja !!:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa ja ne znam za koju bi se prije odlučila. Sve varijante su mi odlične! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …