2. ruj 2010.

Losos




Divna riba,fino povrce,ma predivan rucak !!!!
Uz par namirnica i ne bas puno vremena moze se fino jesti.
Imala sam ove namirnice:




3 kom lososa bez kostiju i kozice
1 glavica brokuli
3 mrkve
2 krompira
mahune-koliko stane u saku ruke :)
400ml vrhnja za kuhanje
sol,biber,kurkurma,limun

Povrce sam ocistila ,isjekla na komadice i stavila da se kuha na pari.



Odreske lososa sam posolila,dodala malo svjeze mljevenog biber i nakapala sa malo limuna.

Poslagala ih u lim u kojem ih pecem ,prelila sa vrhnjem u koje sam dodala 1/2 zlicice kurkume u prahu i stavila da se pece u predhodno zagrijanu rernu na 180C oko 15 minuta.



Kad pocme vrhnje da kuha,izvadite van,imacete divan umak za povrce,a losos ce biti jako ukusan .





















Posluzite peceni losos sa kuhanim povrcem,preliveno umakom.
Prijatno !!

Original se moze naci ovdje !

Broj komentara: 8:

  1. Losos volim na sve načine, najviše dimljeni. Ovo jako lijepo i fino izgleda, sastojci su super i baš sam nešto ogladnila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je za mene savršen ručak, losos i povrće...m...

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod Ruže u kuhinji uvek samo najkvalitetniji sastojci. Odličan recept. Nemam električni stimer, ali imam od bambusa koji obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa Ruzo ti samo specijalitet pravis...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma nije ovo nikakav specijalitet,samo pokusavam da sve u kuci zadovoljim ruckom,jer svakom ima nesto sto mu se ne svida,ovako prolazi !!1Povrce se moze i kuhati u vodi,ja ovako radim radi suzenog prostora :)..bambus i ja ponekad upotrebim ,ali ovako mi je lakse !!
    Kad god ste u situaciji da navratite ,sammo dodite uvijek se moze spremiti ,priprema je jednostavna i brza!!!
    Hvala Surac i kod tebe ima da se bira !!;)

    OdgovoriIzbriši
  6. jako lijepo i vjerujem finoo!
    Zahvaljujem na lijepim komentarima na mom blogu:)
    Od sad vas pratim:)
    Pozdrav iz Hrvatske.

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan ručak, jako volim losos, pa još ovako pripremljen i uz povrće..... Savršeno !!

    OdgovoriIzbriši