30. ruj 2010.

Lignje





Kupila sam 2 kg lignji i bilo mi je zao da ih zamrznem.
Odlucila sam da pozovemo jedne prijatelje na veceru jer vole lignje,za razliku od mojih koji jedu jer nemaju izbor(mislim na djecu):)
Kod Milice sam vidjela recepte koje i ja u biti pravim ,ali sve onako odoka,a posto se uvijek nesto pridoda na recepte,odlucila sam praviti bas onako kako pise ...svi su bili zadovoljni,osim mog sina jer on nikako ne moze jesti to sto se "mrda u vodi" :)
Ja kazem da se sve "mrda"u vodi i da to nije razlog,no..tako je i ostalo,ali je kruhom pokupio sav toc/umak ukojem su bile lignje,pa sada recite da nije cudan,odnosno tvrdoglav !!!

LIGNJE PUNJENE KOZICAMA
(original recept)

8 komada lignji-ociscenih,cijelih
3 cenja cesnjaka
malo maslinovog ulja
ribanog parmezana
300gr ociscenih kozica(moje su bile zamrznute)
100ml bijelog vina
2-3 zlice rize
mrvice,po potrebi(oko 2 zlice)

Umak
maslinovo ulje-po potrebi
1/2 litre pasirane paradajza
zacinske trave-po vasem izboru(persun,origano,ruzmarin..

Ocistiti lignje i odvojiti 8 komada,ostaviti da budu cijele
(to ako imate vise lignji kao ja ,pa sam pravila dva recepta)

U serpici na ulju proprziti sitno sjeckani cesnjak i dodati mu sjeckane krakove lignji,vino i zamrznute kozice.
Pirjati dok se tekucina ne smanji jer ce kozice pustiti vodu,a im vino treba da ispari.
Dodati parmezan,mrvice i rizu.
Sada tom smjesom puniti ociscene lignje i zatvoriti ih cackalicom.
smjese ima dosta,jedino ako lignje nisu prevelike,pa ce biti malo ,a ako su male,ostatke smjese stavite u umak.

Prepecite lignje sa svih strana na tavi i slozite u posudu u kojoj cete ih peci.
Na istom ulju gdje ste przili lignje dodajte rajcicu i zacine,zacinite po ukusu i prelijte time umakom lignje,pa ih stavite u pecnicu.
Pecite 35-40 minuta,na 180C



Gotove pospite sjeckanim persunovim listom(ako imate)
Posluzite uz njih domaci kruh i vino !!!:)

*********************************************
****************************************************

Lignje u tocu/umaku
(original recept)



1 glavica luka
1zlicica soli,papra,crvene paprike
2 veca paradajza (oguliti od kozice i isjeckati)
maslinovo ulje-po potrebi
100ml bijelog vina
1kg ociscenih lignji
1 zlica zacinskih trava(persin,origano,timijan,mazuran)


U serpu staviti ulje i prziti sitno isjecani luk,da postakli,dodati soli,bibera,isjeckani paradajz(meni je posluzila 1 konzerva sjeckanog paradajza)i na kraju crvenu papriku i vino.
U taj umak dodati na kolutice izrezane lignje i pustiti da kuha na laganoj vatri oko 40 minuta.

Posluziti uz kuhani krompir,rizu ili palentu.



Ja sam imala svasta po malo,ali nisam sve mogla slikati jer mi je bilo neprijatno skljocati ljudima ispred nosa.

Broj komentara: 7:

  1. Mom suprugu su lignje bljak. Ja to prosto ne mogu da shvatim. Retko ih jedem, pošto me mrzi da ih spremam samo za mene, a tako ih volim. Mogu da zamislim kako dobroo idu ove kozice sa lignjama!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđaju mi se obje preporuke, samo kada bi i moji htjeli to probati:)

    OdgovoriIzbriši
  3. meni su jako,jako ukusne,mekane,ma ne znam kako ih netko ne voli..moj sin ne voli vidjeti krakove,ali sam ih stavila u nadjev,,,mrzi me jedino kada kazu da ne vole ,a nisu ni probali !!

    OdgovoriIzbriši
  4. prekjučer sam ih radila na kolutiće u pivskom tijestu ,meni odlične ,mala koluta očima ,ako ih napravim pečene u pećnici neće da ih jede mlađi muški dio i tako ide priča ,tvoje su predivne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jooj, ovo je tako fino! Idući put, kud puklo da puklo, kupujem i kozice uz lignje i pravim ovako! Baš si mi otvorila apetit!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam za punjene ! :) . Dobre su i ove u toću ali punjene mi super izgledaju i baš ih volim. Super si pripremila lignje i lijepo razveselila i počastila prijatelje !

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmmmmm. ove punjene mi se vise svidjaju. Sljedeci put kada budes imala visak lignji slobodno mene zovi na veceru :-)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.