2. lis 2010.

Punjeni file



Volim ja da se malo motam po kuhinji i bez neke prijeke potrebe :)
Posebno kad mi padne na pamet da nesto napravim sto nisam duuugo ili nikada probala.Neki kazu ah,bitno da se nesto pojede..znam to ,ali volim ja dobro i ukusno da pojedem,za druge ne znam,ovo pricam u svoje ime !!!!:)

PUNJENI FILE

2 filea(svinjetina),oko 750gr
150-200gr feta sira
sveznjic zalfije(svjezi listici)
slanina,kuhana-4 komada
1 zlicica gustina
50ml vina
senf,soli i bibera

Svinjski file,ocistiti od zilica i viska mesa(ima uvijek sa strane ako nije fino tranzirano)zatim prekriti vrecicom za zamrzivac i lagano potuci baticem za meso,napraviti kao sniclu.
Premazati sa obje strane senfom,zatim zaciniti svjeze mljevenim biberom i soli.

Po duzini staviti jedan komad slanine,zatim komadice fete i pored sira sloziti listice zalfije.



Urolati kao rolat,povezati kuhinjskim koncem da drzi rolat dok se bude pekao.
Na tavi u sasvim malo masnoce "naglo'zapeci sa svih strana,zatim sloziti u tepsiju i pokriti folijom.
Peci oko 30 minuta,otkriti foliju i jos pustiti nekoliko minuta da se malo zapece bez folije.
Izvaditi meso na tanjur i prekriti drugom folijom ,pustiti da odmori.
U meduvremenu u tavu ,u kojoj smo predhodno pekli filete ili neku manju serpicu istresti sos/umak od pecenja,dodati vino i pustiti da zavri,smanjiti temeraturu,pa dodati zlicicu gustina koji smo razmutiti sa vodom,te sipati u umak.
Pustiti da ponovo provri,ako je previse gusto dodati povrtnog temeljca ili vode,procijediti u sosjeru(posuda za soseve)i odloziti na toplo mijesto dok izrezemo meso.



Na tanjur sloziti komade mesa,preliti umakom/sosom i servirati uz salatu ili kuhano /peceno povrce.

rado uz to jedemo ove fine POGACICE


i naravno nesto slatko



uvijek dobro dode!!:))

Broj komentara: 7:

  1. Odlična ručak :) fino, fino :) mojem dragom će se ovo sviđati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako bi bilo da mi svi lepo sednemo u avion i dođemo kod Vas na ručak! Mislim da bi se put isplatio samo zbog Ružine kuhinje! Kada klikem na pogačice, u receptu nema sastojaka, samo način pripreme, ili sam ja to nešto previdela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuu ovo sve od reda mami da se proba :). File je jako zahvalan za ovakve punjene varijante pa se s malo mašte i različitim nadjevima uvijek može uživati u nekom novom okusu.
    lijep pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jelena!ponovo sam unijela sastojke za pogacice,kod mene se vide !!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma jel' i ti to imaš novo zaglavlje? Sve ste se nešto ponovile s početka jeseni. Jako lijepo. A i ovaj file je super, nedavno sam radila nešto slično i znam da je odlično. Koliko vidim, i vi volite salatu od crvenog kupusa uz file, nama je najbolja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako fini ručak si pripremila ! Punjeni file je odličan, a niti pogačice i desert ne zaostaju:-) Odlično !!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.