18. lis 2010.

Rucak za dvoje




Trebalo je biti za muza i mene,ali kada sam stavila na stol,"mrmljivci" su rekli da bi i oni mogli "probati",pa je pored rucka za dvoje bilo i dodatnih kombinacija,ali o tome kasnije....sada imamo malo posla.

Treba napraviti VOJVOTKINJIN KRUMPIR

- 1kg krumpira
- 3 zumanjka
- 100gr maslaca

PripremaOciscen krumpir skuhati u vodi,uz
dodatak soli(koliko stane izmedu 2 prsta).
Pripremiti lim za pecenje.
Skuhan krumpir propasirati/napraviti pire.
Dodati otopljen maslac i zumanjke,dobro sjediniti.
Tako pripremjlen stavljati u vrecu za ukrasavanje torti
rozeta(tuljak)vrecice mora biti 1cm u promjeru.



Na pripremljeni lim praviti rozete.
Stavi peci u predhodno zagrijanu pecnicu na 190 oko30 inuta(da porumene)



Ostaviti ih da se malo prohlade,pa ce se lagano skinuti sa papira/lima.

Posluzitikao dodatak povrcu
ili po zelji… ribi :)


Potrebno vam je pola mjere za ovaj recept!



RUCAK ZA DVOJE
30maslaca
1 manji poriluk
1 zlica brasna
2/3 case vrhnja za kuhanje
2/3 case ribljeg ili pileceg temeljca
1/2 case zamrznutog mix povrca
(kukuruz,mrkva,grasak)
200gr tune(ako je iz konzerve) ili bilo koje druge riba ili
300gr svijeze ribe(ja sam koristila K.Dory)

Na maslacu proprziti sitnoisjeckani poriluk,dodati brasno i prziti minut-dva,zatim naizmijenicno dodavati temeljac i vrhnje i mijesati da se brasno ne zgrusa.
Dodati komadice ribe i zamrznuto povrce,pustiti da se umak zgusne..oko 5 minuta na srednjoj temperaturi.




Kada se sve skuhalo,pripremiti 2 posude koje mogu ici u rernu na visoku temperaturu,odozgo poslagati VOJVOTKINJIN KRUMPIR i sve zapeci oko 10 minuta na 160C.




Servirati uz salatu i bijelo vino !!

Broj komentara: 13:

  1. Jako efektno, sviđa mi se jako. Što se sve od krumpira može napraviti!?..predivno, zapamtit ću si ovaj recept,hvala Ružo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican rucak!!! A ove zelene posudice su preslatke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kažem ja sebi da moram špric da nabavim za ukrašavanje, a nekako uvek mi je manjak u novčaniku kad stignem do njega. Vojvodkinjin krompir, fenomenalna ideja. Ove pusle mogu same da se jedu. Posudice, jooooooj pa kako su medene. Nisam takve nigde videla. Podseća me na sheppards pie ali sa šmekom.

    OdgovoriIzbriši
  4. I tebi svašta lijepo padne na pamet. Fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  5. mmmmm što je ovo dobroooo !!! Krompir ovako ukusno i dekorativno pripremljen me skroz oduševio , ovo preuzimam definitivno, pa ću se ovdje pred mojima praviti važna :), smijem ? :))
    A tek ostatak ručka....., ma savršeno !!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nikad nisam pravila, a ni jela vojvotkinjin krompir i ovo definitivno pravim! Mislim da će moja djeca biti oduševljena! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. radila sam vojvotkinjine krumpire jednom ali ih nisam stavljala u štrcaljk nego pokušala izrezati neke oblike kako je navodio recept, nije ispalo nimalo dekorativno pa ih više nisam spremala, no ovi tvoji su fantastični

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Mirjana, sve preslatko izgleda, ove ruzice od krompira su tako efektne, a moram pohvaliti i posudice u kojima je sve servirano!;))) Bas si nam bila vredna ovuh dana, pa jedva stignem da ispratim sve receptice...;)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.