18. lis 2010.

Polpete(snicle) od lososa i rize sa salsom







Ovo je drugi dio spremanja rucka.
Tako se desi kada se stalno mijenja plan.
Posto nisam isla u kupovinu svijeze ribe,a jos sam imala gladnih usta da nahranim,upotrijebila sam lososa iz konzerve..dobro prihvacen recept i znala sam da ce ga i moji jesti,tako je i bilo ,na kraju se racunalo kako bi koja polpeta ostala za sendvic ...
Ovako sam dalje radila.

skuhala sam
1 casu rize-dobila nepune 3 case kuhane rize
1 konzerva losoa(415gr)
-ocistiti od kostiju i kozice
2 tikvice-izrendati i iscijediti tekucinu
6kom.mladog luka (1 manja glavica obicnog luka)
1/4 case persina,isjeckanog
150gr feta sira-usitniti
4 jaja -malo izmijesati
1 casa brasna

casa=250ml

Sve sastojke staviti u dublju zdjelu,pa dobro izmijesati.Ostaviti u frizider da malo stane (15 minuta)pa praviti polpete(snicle).
slagati ih na tacnu.




Napraviti nekoliko sasvim malih polpetica,velicine oraha.
sada zagrijati teflonsku tavu i staviti sasvim malo ulja.
Poceti peci polpete na umjerenoj temperaturi.
Nece se lijepiti i ako je temperatura normalne jacine sasvim ce se fino ispeci,jer unutra su ionako samo jaja koja se trebaju ispeci,sve ostalo je obradeno.

Pecene polpete stavljati na papirnu salvetu da se upije masnoca.




Servirati uz salsu od maslina i paradajza!!!:)


SALSA

1/2 case iskostenih Kalamata maslina
1 paradajz,osistitiod sjemenki isjeckati
ulje po potrebi
persun isjeckani oko 2 zlice



Sve staviti u zdjelicu i izmijesati,posluziti uz velike i male polpete !

Broj komentara: 12:

  1. ovo je vrhunska delicija!

    Puno hvala na lijepo komentaru:)
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakva prezentacija, ove kašike kineske, boje, ukusi. Fenomenalno. Pravila sam polpete od ribe, ali ne sa fetom. 5 Star obrok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Un ricetta da chef, brava è molto bello questo post

    OdgovoriIzbriši
  4. odlicno izgleda, a jel moze dimljeni losos?

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, how good these look! Your photography is perfect too :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sigurno su ukusne a prezentacija je jos i bolja.

    OdgovoriIzbriši
  7. uh, ovo sada već nije fer :) , danas sam se doslovno raspametila od poslastica koje si servirala. Za ove polpete ne tvrdim da ću ih ubrzo isprobati (iako bih možda i mogla) ali da mi se sviđaju to tvrdim ! A kako su tek lijepo servirane, posebno mi se sviđaju ove malene i žličicama. Prekrasno !

    OdgovoriIzbriši
  8. Puno ssvima zahvaljujem sto ste navratili na moju stranicu i meni posvetili divne rijeci !!!!
    LDH Tank you dear,I love yours too!!:)

    Stefania,gracie!!!
    surac,polpete/snicle ili kako hoces da ih nazoves su mnogo dobre uz saslsu koja im podize ukus..moze kao toplo,a i kao hladno predjelo!!
    lusitania,sa dimljenim lososom ,pa znas da je najbolje...ja ga nisam imala a rado bih stvila..pazi samo na sol!!!
    Branka,Hvala ti na svim komentarima..polpete ako ne volis ,ne moras ih praviti,no vjeruj mi na rijes sa ssalsom su stvarno ukusne,djeca su napravili sendvice i kazu da im je dobro..

    OdgovoriIzbriši
  9. Strava! Od rane zore slinim po tvojim receptima!!! Ovdje ne mogu naći konzerviranog lososa, pa ne znam da li bi onda kuhani losos mogao da bude neka zamjena?

    OdgovoriIzbriši
  10. Natasa,svjeza riba,mislim dimljena je puuuno ukusnija od konzerve..ovo je samo jeftinija zamjena,odnosno nesto da se podpomogne,a to je u mom slucaju bila konzerva koju eto ionako svi zaobilazili,da je tuna ,pojeli bi,ali losos neee,svjezi da ,ali im ovaj "smrdi"..bogami nista ne rekose kada sam zakamuflirala ..!!:)
    mozes i svjezi samo moras pripaziti da se polpete ispeku i unutra..!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno, obožavam losos, a ovo mi je odlična i nova ideja za pripremu. :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.