31. lis 2010.

Nasi obicaji!!!



Pocele su Slave i okupljanja.
Mi imamo prijatelje ,koji po godinama mogu da nam, budu roditelji,ali to nas nimalo ne sprecava da barem jednom godisnje,a ponekad i vise puta odemo da ih posjetimo.
Dosta su udaljeni od nas...2 sata voznje meni je predugo ,posebno kada je posjet nakon mog radnog vremena,ali eto ja se svejedno radujem tom danu,ne zbog jela i pica nego zbog ljudi koje svake godine susretnemo,popricamo,ma ustvari prici nikada kraja pogotovu ako stvarno to bude jednogodisnji susret,pa Boze mili toliko toga se ima ispricati. :)



Potpuno sam zaboravila da Ana i Vojo imaju Slavu(Sv.Luka),nekako mi je vrijeme prebrzo proslo,tako da sam Subotu odlucila ispeci i tortu kako bi je ponijela sa sobom u Nedjelju,a to mi je takoder radni dan,znaci treba zapoceti odmah.

Sve sam spremila i zapocela,ali umor me je sve vise savladivao tako da sam htjela sktatiti pecenje kora za tortu,no moja zamisao se ispostavila jako losom,te sam pecenje kora morala ponovit. :(

MIMOZA TORTA




potrebno je - 12 bjelanjaka
- 20 zlica secera
- 12 zlica mljevene plazme(moze i drugi keks)
- 12 zlica prepecenih ljesnjaka(mogu orasi)
-
Krema
- 12 zumanjaka
- 200gr secera u prahu
- 2 pudinga od vanilije
- 2 zlice gustina
- 8dcl. mlijeka
- 250-300gr maslaca
- 1 lit. slatke pavlake
- 150gr prepecenih ljesnjaka
- 200gr eurokrema(cokoladni namaz)

PripremaBjelanca dobro izmutiti sa secerom,zatim lagano

rucno dodati plazmu i samljevene ljesnjake.
Za okruglu tortu,peci na 3 lima za tortu,a za cetvrtastu,u
dva velika(od sporeta),pa presjeci na pola!!

Pripremiti kalupe za tortu(staviti papir ili dobro namazati i
pobrasniti,pa sipati smjesu,raspodjeliti prilicno jednako.

Peci na 180oko 30min.ali se mora pogledati jer su sporeti razliciti !

Mlijeko staviti da kuha,ali odvojiti malo da bi se lakse izmjesao
puding.
Zumanjke izmjesati sa secerom,dodati puding,sa malo mlijeka i gustin,sve
fino izjednaciti u smjesu bez grudvica.

Kad mlijeko provrije,smanjiti temp.kuhanja i lagano sipati smjesu zumanjaka,..napraviti finu gustu kremu,
staviti da se malo prohladi ,pa dodati maslac i dobro mixerom izraditi.
Umutiti slatku pavlaku u slag !

Na postolje za torte staviti prvu koru,premazati je sa cokoladnim namazom,staviti zutu kremu,posuti mljevenim ljesnjacima,pa sloj slaga.
Ponoviti isto,jos jednom.



Ja sam mazala kore sa obje strane sa nutellom,vi ne morate !

Tortu premazati sa ostatkom kreme i ukrasiti sa slagom.




Torta je ipak zavrsena na vrijeme,a kako sam se osjecala,ne pitajte :)
cak je i transport bio poprilicno dobar,s obzirom na mog muza voznju,uzbrdo,nizbrdo,krivina sto i jedna,ali po obicaju zadnji stizemo...Vec su gosti jeli glavno jelo kada smo dosli,tako da Anino divno predjelo nisam uspjela slikati,ali jesam probati :)

Bila sam gladna i o fotkanju nisam razmisljla,tek kad mi je mozak dobio gorivo,otisla sam malo van da ugrabim danjsku svjetlos jer mrak je ubrzo stigao.



Uvijek,ali bas uvijek imam divno provedeno vrijeme sa tim ljudima,ovo nam dode bas kao godisnje okupljanje,ali sta da radimo kada smo razbacani na sve strane i poslovi nas zakopavaju sa dugim radnim vremenom i nista slobodnih dana,mislim postoji slobodan dan,ali je vec unaprijed isplaniran !!!



Do slijedeceg videnja !!!!



Hvala Simici na divnom gostoprimstvu !!!!:)

Broj komentara: 11:

  1. Baš lepo što su se običaji tamo u dalekom svetu zadržali. Verujem da je dug put ali ovako lep dan sa prijateljima je vredan toga. Zaista jeste mimoza torta po ukrasu i jako lepo što si je ponela kao poklon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tatjana!!
    Jelena,divan avatar!!!:)mozda medu ovim ljudima poznas nekoga,ima dosta beogradana !!!:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista lijepo od tebe da si prijateljima ispekla i pripremila ovu tortu unatoč umoru.
    Za mene gornja razlika u godinama ne predstavlja problem i imam prijatelja 20-tak godina starijih od mene, ali nemam prijatelja 10 ili više godina mlađih, ali imam dosta poznanika sa kojima imam odličnu komunikaciju. Vjerujem da ste se siti ispričali, nasmijali i proveli divan dan. Štetan što to ne možete češće, nakako dva sata vožnje i nisu nešto puno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa priča, prekrasni kolaži o druženju, još ljepša torta.
    Uživala sam! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Good morning, Ruza! I am so frustrated! I am just not able to translate your Blog. I have used the translator on your side bar but it doesn't change. I normally use Firfox but also tried bringing your blog up on Internet Explorer as that has worked in the past. Not now. I will ask my computer savvy son-in-law if he can help me with this problem as I really want to enjoy your lovely posts!!!

    Kindly, Lorraine

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno, baš sam uživala, vjeruje, da je to bilo jedno divno druženje prepuno emocija!
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Svi smo mi prezauzeti svako na svoj nacin,ali za njih bih sve ucinila jer su bili tu kada mi je bilo najpotrebniji,dosli su ,nasli nas tu i dodanas ostali bliski i dragi nam ljudi,...vjerujte mi da je jako tesko kada nemate nikoga svoga u blizini,a dosli ste bez znanja jezika,pred porodom,ma puno toga mi je Ana olaksala i bila samnom do samog poroda..to je nesto sto ja nikada NE mogu zaboraviti!!!!

    LDH I'm very sorry for translation :( and thank you for stopping by !!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno, znači postoje ljudi koji vam izvade srce i ljudi koji ga vrate na mjesto:)) ili sve što se dijeli je manje samo sreća kada se dijeli je veća.
    Znam taj osjećaj prema nekim ljudima jer i meni je bilo tako i zato nekim ljudima nikada ne mogu zaboraviti, nikada!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post o tako divnim ljudima. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo za tortu, usprkos umoru !
    Predivna je i vidi se da si je radila sa ljubavlju za drage prijatelje.
    Drago mi je da ste proveli divan dan sa divnim prijateljima i dragim ljudima, koji ćete opet jednom ponoviti. Rijetki su takvi trenutci obzirom na posao i sve obaveze i zato je lijepo kada ih imamo i cijenimo.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.