7. lis 2010.

Kuglof od banane




Smijesan mi je ovaj naziv,ali pravila sam ga u tom kalupu,pa neka tako i ostane.
Recept je preuzet sa bloga Kulinarni strasti i prihvacen je u mojoj porodici,sa manjim izmijenama.

Potrebno je:
400gr integralnog brasna
2 zlicice sode-bikarbone
1 zlicica poraska za pecivo
1/2 zlicice soli
200gr maslaca
200gr braom secera(najtamnijeg sto nadete)
2 jaja
2 vanilin-secera
4 velike banane(ja sam imala oko 550gr)
270gr jogurta
100gr krupnije sjeckani orasi

U vecu zdjelu sam stavila suhe namirnice,a u manjoj umutila maslac sa secerom,dodala jedno po jedno jaje,iskidane, na manje komadice banane,zatim rucno umijesala jogurt.
Sada sam polako sipala tekuce sastojke u brasno i lagano drvenom kuhacom sasatavila...nemojte pretjerano mijesati ,samo da se sve namirnice spoje i tada sve sipati u podmazan i kokosom posut lim za kuglof.
Peci oko 35minuta na 180C.



Tako je bilo kod mene,vi svakako znate kako vasa rerna pece,pa m0ozda bi bilo dobro da provjerite prilikom pecenja temperaturu.
moj kalup je bio mali za kolicinu sjese sto sam dobila,pa sam uspjela napraviti i nekoliko muffinsa..sve je jako ukusno i socno.



Kuglofu je danas drugi dan,jos uvijek je socan i spuzvas,tako da sam odlucila da napisem recept,neka se nade !!;)

Broj komentara: 6:

  1. Pa kako sve stižeš:)) Stalno novi recepti, toliko izvrsnih ideja, radiš naporan posao i sve ostalo, ...Svaka ti čast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Snjezana,to mi je sve u sklopu posla,ako nisam na poslu,onda sam kuci..jer i kuci ponekada kuham za pojedine ljude koji imaju roditelje u domu gdje radim,jednostavno sam uvijek u kuhinji...ma koliko toga ima niti ne stignem pisati..pretezno zapisem ono sto se bas mojima svida bez gundanja !!:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Çok leziz, çok güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılarımla.

    OdgovoriIzbriši
  4. kuglof je super i izgleda jako lijepo ! Sastojci mi se sviđaju i možda će me konačno potaknuti da i ja napravim nešto od banana. Zanimljivo je kako volim banane a nikada ne izaberem kolač, sladoled ili nešto sa bananama.

    OdgovoriIzbriši
  5. ja baš volim kuglofe, tj.kolače koji su napravljeni u kalupu za kuglof :)
    a banane u kolačima jako rijetko koristim

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.