18. lis 2010.

Mirisljavi kolacici od datula



Dani su jako sasavi sa prognozama vremena,jedan dan je 30C,a drugo jutro je kisa i temperatura pada na 15C..ali to nije toplih 15C,nego hladnih!!
Sta se radi po takvom vremenu??? :) znam svasta Vam pada na pamet,ali za sada samo se prave kolacici,od onoga sta ima u kuci.
Evo ja sam se malo zabavila oko ovih kolaca koje sam na jedvite jade slikala koliko je bilo tmurno i nikako mi se nije dalo napraviti nesto bolje slike ,alimzato su kolaci poravili sve !!!mirisni i ukusni,koji su trebali imati oblik jastucica,ali su ispali kao olovke :)
Ako se zeli dobiti oblik sirih kolacica,tada ih treba rezati u manje traka i krace,ovako ce biti samo MIRISLJAVI KOLACICI OD DATULA

Tijesto
1.5 case brasna
125gr maslaca
1/4 case secera,sitnijeg ,ali ne staub
1 zlica narancine vodice+2 zlice vode

Napraviti tijesto rucno ili pomocu kuhinjskog pomagala,pa umotati u prozirnu foliju i ostaviti u frizidr da odmara.
U meduvremenu napravuti
Nadjev
45gr maslaca
250gr datula,iskostene
1 zlicica mix zacina
1/4 case vode

Sve navedene namirnice za nadjev staviti u manju serpicu i mijesajuci kuhati na laganoj vatri,da datule omekane i smjesa postane maziva,ne da bude pire,samo da se fino da mazati.
Ja koristim casu od 250ml



Kada se tijesto odmorilo,razvijemo ga na pravokutni oblik i podijelimo na 3-4 trake,zavisno koliko zelite da kolacici budu siroki .
Kada napravite traku,nadjev stavite na sredinu,zatim polako savijete jednu pa drugu stranu tijesta,da se spoje..ne trebaju se preklapati i taj dio gdje je spajano staviti na papir za pecenje koji ste stavili na lim u kojem ce se kolacici peci .



Dada su duzinski spokene kolacici,zatim ih sjecete na manje komadice.




Staviti peci u predhodno zagrijanu rernu na 180C oko 25 minuta..da budu peceni i ostanu svijetel boje..uvaljati ih u prah secer !!!!

Broj komentara: 5:

  1. Sad kad' smo već kod toga šta se sve može raditi kada je ružno i pada kiša.......No, ovi kolačići su daleko od lošeg izbora. Volim datulje i sličan recept imam negdje zabilježen, ali sada komotno mogu raditi po ovome tvome.
    p.s.
    breskvice u tvome zaglavlju uvijek me razvesele jer ova sasvim napred neodoljivo me podsjeća na slatku dječju, da prostiš, guzu! Eto, šta mogu, baš mi je to zabavno.

    OdgovoriIzbriši
  2. :D Breskvice su tu jer su mi na poslu isto to rekli,sda one stoje na naslovnoj stranici i kada sam na poslu,i ne stoje cijeli dan ..smijeha do mile volje!!!nista si ne kazemo samo se pogledamo!!,ali su bas slatke ko' djecje guze !!:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantasticno izgleda, hvala na divnom receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovi fini kolačići su pravo društvo za ružno vreme :D!

    OdgovoriIzbriši
  5. odlični kolačići i odličan izbor za raditi nešto po ružnom vremenu :)
    volim jako datulje i rado ću ovo isprobati. Molim te samo za dodatnu informaciju, da li se radi o svježim ili sušenim datuljama. Nadam se da su sušene u pitanju :) jer kod nas na žalost nema svježih za kupiti.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.