5. lis 2010.

Beby tortice/tart od plavog sira




Vrlo ukusni !!!

Mogu se posluziti kao pojedinacni ,za party ili za obiteljski rucak ,pecen u kalupu 26cm !!

Tijesto

- 2 case brasna
- 1/2 case mljevenih orah(moze ljesnjaka)
- 120gr maslaca
- 1-2 jaja ,zavisi od velicine
-vode ako je potrebno

(casa=200ml)

Nadjev
- 4-6 jaja (zavisi koliko su jaja teska,njihova velicina)
- 2/3 case vrhnja za kuhanje
(moze i vise ako pravite porodicni tart,tj u jednom komadu)
-2-3 mladog luka(moze vlasac)
- persun ili neki zeleni listici za dekoraciju
- 140gr Plavi sir,zbog naziva

Priprema
Napraviti tijesto u multipraktiku ili rucno izmrviti brasno,ljesnjake i jaja ,napraviti tijesto i ostaviti umotano u prozirnoj foliji u frizider,da odmori 30-ak minuta.

Pripremiti kalupice..trebali bi biti kalupi za muffinse,ali ja sam koristila za briose..koristi tko sta ima !! :)

Izvaditi tijesto iz frizidera,odvojiti kolicinu koja je potrebna pa razviti i popunjavati kalupice.
Ne znam tocno broj kalupica jer kada su razliciti,ne mogu bas tocno reci br.



Kada ste sve uradili,izbockati vilicom i staviti peci,da dobije zlatnu boju.
Isti postupak je i velikog kalupa.

Tijesto bi trebalo da se pece pokriveno suhim grahom,ali ...
ako se zurite,slobodno stavite u zamrzivac na par minuta,pa ga zatim pecite !




U meduvremenu izgnjeciti Plavi sir(smrdljivka),ali ostaviti malo za ukrasavanje tortica..
dodati vrhnje i jaja,pa izmutiti.




Tom smjesom puniti kalupe,odozgo dodati isjeckan luk i vratiti u rernu da se ispece,na 180C slijedecih 15-20-ak,a mozda i vise minuta,zavisi od velicine kalupica/a,sve zavisi u cemu se pece,veci kalupi traze duze pecenje,da se fino podignu i porumene.

Broj komentara: 9:

  1. Ovo mi je pravo super :-) Jao pa volimo isti sir i meni je Tasmanijski plavi sir br. 1 od te vrste sireva :-)
    Steta sto nismo u istom gradu. Zbog ove jedne tortice bih presla pola grada :-) ali preci cjelu drzavu i to ovoliku....hmmmmmm. Mislim da je isplatnije zasukati rukave :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Crvljive smrdljivce, kako od milja zovemo ovakve sireve, najviše volim s grožđem ili kruškama, ali definitivno može i ovako!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vi morate izdati kuharicu, imate odlične recepte, fotografije...!
    Sve pohvale draga Ružo.

    Pozdrav iz danas sunčane Rijeke.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga ovo ti je predivno..

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatke korpice. Iako nisam poznavalac sireva, mogla bih ruckati ovako lepe koripice bile sa smrdljivkom ili ne:))

    OdgovoriIzbriši
  6. odlično ! Korpice sa sirnim punjenjima mi se uvijek sviđaju. Ja volim iskombinirati neke blaže sireve, ali nekada mi je baš gušt pojesti i koji zalogaj nekog jačeg.
    Super si napravila ove korpice, jako lijepo izgledaju !

    OdgovoriIzbriši
  7. Ružo, ja imam dva prijedloga:
    1. Da me usvojiš, pa da nesmetano i beskrajno uživam u svim divotama koje izlaze iz tvoje kuhinje;
    2. Da te usvojim, pa da se u djelo takođe sprovede gorenapisani prijedlog.

    Ili ću jednostavno i dalje sliniti kad god dođem na tvoj blog!

    Ako imaš milosti, presjeci! :)))) :************

    OdgovoriIzbriši
  8. :D Natasa,ja ipak mislim,posto ti volis da putujes,da dodes i vidis malo australski nacin zivota...nebi ti uopce bilo tesko priviknuti se :))!!!!a tortice,mm prije nego krene jesti pita:"Jel' ovo za prezalogajiti ili za najesti se" :)!!!:))ja volim ovako male zalogajcice,a on pak dobar solidan komad mesa i gomilu povrca i salate !!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. hehehhe ili što bi moj puž rekao: OK, ovo je super, a sad daj "ono" konkretno :)))))
    A ja od ovih nekonkretnih stvari mogu živjeti :)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.