25. lis 2010.

Piletina




Najomiljenije meso moje djece,a kako i nece biti kada je fino mekano..no mogu reci da je i meni omiljeno kada trebam brz,a ukusan rucak!!:))
Hvala Bogu ,nalazim se u zemlji gdje mogu da si priustim puno stvari koje zasigurno nebih mogla da sam ostala u mojoj domovini,tamo gdje sam rodena i koju nisam zaboravila..zivot je preokretljiv,nikada se ne zna gdje me moze odvesti.
Bilo gdje piletina ostaje piletina..!!!
Divan recept,kombinacija krem sira i piletine,obozavam !!

ROLOVANI ZABATAK/KARABATAK
(original recept)

4zabatka/karabatka
10 snitica tanko izrezane pancete,prsuta
krem sir-po potrebi(200gr)
oko 2 zlice zacinskih trvcica( persun,ruzmarin),sitno isjeckati
2 cena cesnjak,propasirati ili izrendati na sitno rende.

Batake ocistiti od suvisnje masnoce i zilica,pa lagano potuci baticem za meso.
Prekriti meso debljom vrecicom za zamrzivac da vam ne prska kada udarate baticem.
kada ste rastanjili meso ,premazete ga obilato sa mijesavinom sira i zacinskih trava,zatim urolate i malo stisnete da krajevi budu spojeni .
svaku roladicu zatim umotati u pancetu ili prsun ili tanko izrezanu slaninicu ,tako da cijeli komad mesa bude umotan.
ako su komadi pancete dosta tanki oni ce fino prijanjati uz roladice,ali ako su deblji ,znaju se odmotavati,ako se to dogodi,samo ih malo vezite sa kuhinjskom koncem.

U tepsiju staviti papir za pecenje i na njega poslagati rolnice.
Pecite ih na 180c oko 40 minuta
ako zelite mozete ih peci i u tavi ili na rostilju.



Posluzite ih uz prilog i salatu po zelji.
Ja sam ih posluzila uz rizu i salatu.

Broj komentara: 9:

  1. Odličan recept Ružo, sve pohvale!

    Lijep pozdrav iz kišne i tmurne Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rolovani bataci i karabataci su sjajni i čak bolji od belog mesa za rolovanje samo što se mora malo truda uložiti. Pikantna pančeta i fin krem sir su idealna kombinacija sa začinima!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovakve rolnice su fine i brze i lake za napraviti. No, nesto malo o piletini: prava (domaca)piletina nije bas tako mekana. Drugo, da li se sjecas (ako si vidjela) dokumentarca kako se uzgajaju pilici za masovnu upotrebu? O aditivima i hormonima koji su u hrani za pilice da ni ne pricam. A meso svake zivotinje ono je s cime se ta zivotinja hrani. Nista nije drugacije ni s biljkama (gnojiva, pesticidi). Sve vise poceti cemo sami uzgajati ili kupovati od onih za koje znamo kako uzgajau. To me uopce ne veseli. S druge strane, svi smo mi ono sto jedemo. Danas sam nesto ekoloski nastrojena, pa ne zamjeri.

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršena kombinacija krem sira i piletine, slikice predivne, volim!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala svima i svi komentari su dobro dosli,ne osporavam nicije misljenje i svako ima pravo da kaze sto zeli !!!
    rodena sam u gradu,ali su mi roditelji dobili veliko imanje i poceli se baviti poljoprivredom...godinama sam sa njima radila i pomagala i znam sta znaci uzgoj domaceg voca,povrca,zivotinja...da vam kazem istinu ..NE vjerujte nikom !!!!da su se pesticidi koristili i prije 30+godina..JESU kako su hranjene kokice ,svinje,guske,patke ,pure i ostale zivotinje...nista bolje nego sada ...svako se hrani prema svojim mogucnostima..moja porodica licno ne pije,ne pusi ne hrani se po restoranima(znate i tamo sam radila i to je jedno veliko iskustvo),pa mozemo omoguciti sto cemo pojesti....zivot me nije nimalo mazio,osjetila sam dno zivota,ponovo se vratila na povrsinu i time stekla bogato(gorko) iskustvo opstanka i dalje kazem jedino vjerujte u ono sto svojim vlastitim trudom dobijete ...sve ostalo ..moze da pisu sta god hoce..:Kao sto sam rekla,ne osporavam nicije misljenje,ali ja volim reci i pricati o necemo sto imam iskustvo...!!;)

    OdgovoriIzbriši
  6. E Ruzo, svaka cast, za ove reci sto si napisala, saglasan sa tobom u celini. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj recept kod mene prolazi iz prve. Volim piletinu i često je jedem, ovako dobro spremljenu jela bih i češće :) . Jako dobro,jako fino !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.